• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-06-18 18:20:56 följande:
    Duntoffla... sjuuuuuuuuukt snygg PP!!!!!!! o vilket priiis bara säga grattis (jag är gröön av avund ska du veta )
    Tack! Ja, jag är jäkligt nöjd själv! Den känns jättelyxig!
    Älskade Noel
  • Petal

HEj alla ni som vet! En fråga ang att resa med Buggan - hur gör man på bästa sätt???

Kan man kollapsa ner liggdelen och packa i påse med chassit eller är det osäkert? Bör man köpa resväskan (den är dyr!) och får i så fall både liggdel och chassi plats däri?

Hur gör ni andra?? HJÄLP - flyget går imorgon...
    Tacksam för svar :)

• modestyclara

Nu har jag fått mitt nya chassi (eller rättare sagt lyckats baxa iväg familjen till posten och hämta ut det). Jag fick popnitar på handtaget -toppen! Det är mcyket trögare att jsutera handtaget nu vilket känns bra. Det som känns mindre bra ät att det följde med en lapp där det stod att man aldrig får lyfta vagnen med något i den (ex ett barn). Tror de verkligen att man lyfter ur bebben och har den på armen innan man går på bussen?!

En annan dålig sak är att jag har fått min första solsufflett och är stormkär. Måste ha fler *dregel, dregel*

• fröken ida

Nu har jag haft folk hemma för att kolla på min BRIO. Hoppas, hoppas att de vill ha vagnen så det problemet är ur vägen.

Nu är det snart bara två veckor kvar tills vi får vår Bugga. Behöver jag säga att jag längtar

Älskade Edvin
  • leson76

fröken ida skrev 2008-06-18 19:22:15 följande:

Nu har jag haft folk hemma för att kolla på min BRIO. Hoppas, hoppas att de vill ha vagnen så det problemet är ur vägen.Nu är det snart bara två veckor kvar tills vi får vår Bugga. Behöver jag säga att jag längtar
    Å du sitter vid datorn! Ut och kör lite säljsnack! ;) Vad är det för en brio och vad tar du för den?
  • mamma på vift

Vad tror ni att man kan ta för en grå sittdelsbas + varukorg använda i 3 månader? Inga fläckar, hål eller dyligt.
    OBS Ingen annons!

Funderar på att byta färg igen

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • änglamamma

en fråga till er vana buggägare...
    trasorna i servicekittet... mirakeltrasor fattár jag att det är... en som heter silicon o en annan...
    vart skall man använda vilken ...?? hittar ingen info om det...

• Corpset

Folk som har haft problem med att vagnen drar när man kör den får gärna höra av sig. Också, bara så att ni vet, om selen glider hela tiden, så är det en feature och inte en bugg. :P

• Fröken Småland
    Petal skrev 2008-06-18 18:53:36 följande:
    HEj alla ni som vet! En fråga ang att resa med Buggan - hur gör man på bästa sätt??? Kan man kollapsa ner liggdelen och packa i påse med chassit eller är det osäkert? Bör man köpa resväskan (den är dyr!) och får i så fall både liggdel och chassi plats däri?Hur gör ni andra?? HJÄLP - flyget går imorgon...Tacksam för svar :)
    De flesta rekommenderar transportväskan såklart. Men annars kan man använda bubbelplast en massa varv runt chassit och ramen. Hoppas du hinner fixa något bra!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14