• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    loveliva skrev 2008-06-23 17:17:22 följande:
    Men vad är muffar?
    Oj jag var kanske lite snabb att dra förhastade slutfattningar... men jag antog att det var dom "nya muffarna" som man får till Cameleon nu mer. sånna som sitter på selen... men jag kan vara helt ute och fiska! Generad
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-06-23 20:38:29 följande:
    va e de för fästen då?
    Undrar detsamma! och vad är de för pinnar?? *nyfiken*
  • thj
    Noas mamma skrev 2008-06-23 20:58:58 följande:
    Oj jag var kanske lite snabb att dra förhastade slutfattningar... men jag antog att det var dom "nya muffarna" som man får till Cameleon nu mer. sånna som sitter på selen... men jag kan vara helt ute och fiska!
    Dem tror jag också det är ,tyvärr har jag inget pris på dem(glömde bort)skäms som en hund
    men lovar att jag ska komma ihåg det på onsdag när jag jobbar igen
    Lille Mammsen skrev 2008-06-23 20:38:29 följande:
    va e de för fästen då?

Det är suflettfästen som behövs 2st och de kostar också 45:-st likaså 2st suflettbågar de också 45:- st..

Kram

• Noiis
    Fru Hennerdal skrev 2008-06-23 15:35:32 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-06-23 08:10:00 följande: Citerar mig själv då jag inte fått något svar på frågan :)
    Tror att de finns flera återförsäljare som kommer att få in babyskyddet. Gå in på Bugaboos hemsida och leta redan på närmaste återförsäljare och ring och fråga Cool
    Kan ju vara kul att klämma lite på den innan man beställer.
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2008-06-23 20:59:48 följande:
    Undrar detsamma! och vad är de för pinnar?? *nyfiken*
    Fästen är det som sitter på chassit där man sticker i pinnarna som alltså är suflettbågarna, två st.
  • Noiis

Thj, Skönt att veta att jag antog rätt Glad Nej men fy så slarvigt av dig att inte kolla priset Flört Men jag tror att vi alla överlever att leva i ovisshet några dagar till Glad

Då hänger jag med på vad de e ni menar för fästen och pinnar :D

• oOrosamarängerOo

Fästena sitter förresten på ramen, skrev chassit ser jag.

• Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-23 21:04:00 följande:
    Det är suflettfästen som behövs 2st och de kostar också 45:-st likaså 2st suflettbågar de också 45:- st..
    Kram
    så fästerna på geckon funkar ej då?
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-23 21:06:04 följande:
    Fästen är det som sitter på chassit där man sticker i pinnarna som alltså är suflettbågarna, två st.
    så cam`s sufflettbågar/pinnar e då bredare?smalare en Geckons???? Längre vet jag ju att dom är!
  • modestyclara
    MejaKiZnic skrev 2008-06-23 18:42:39 följande:
    Jag ska bådde ha den i stor stan och lite mindre stad. Jag åker väldigt ofta med buss och storhandla(mat tex) blir det nog inte direkt av utan mer tittar i klädes-affärer. Har väll lite skogsområden som jag gärna går i dock inte värsta terrängen utan lagom.
    Det låter som om bugaboo kommer att funka utmärkt för dig! För lite mer ojämn terräng är det lättast att byta småhjulen till vinterhjulen -så köp till såna om du ska ut i skogen eller planerar att gå i djup snö!

En nackdel med vagnen är att man inte kommer åt varukorgen så bra när man har liggdelen på men det går lätt att haka loss liggdelen och stoppa ner sina shoppingkassar och sedan sätta på den igen så man slipper släpa shoppingfynden hem

Jag har haft ett tjugotal vagnar på mina två barn och bugaboo är helt klart min favorit -är knappt sugen på att testa andra vagnar längre
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14