• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-06-23 15:54:38 följande:
    Tjocka och tjocka. Det verkar i alla fall finnas två olika versioner av Bee, där den ena har "lösa vingar" och där den andra har fasta, mindre sådana med ett hål i.
    Hmmm, ok! Mina är lite lösa, tunna och inga hål i.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-23 16:03:59 följande:
    Kan inte nån ringa ByggaBo och låtsas vara seriöst intresserad och fråga vad skillnaden mot Bugaboo är?
    Jaaa, snälla, kan inte nån ringa? Jag skulle inte kunna hålla mig för garv, skrattar så himla lätt, så klarar inte
  • MejaKiZnic

Hejsan!

Vart kan man köpa Bugaboo Calmeleon billigst?
    Vad är det för för o nackdelar på den?

• molly 81

Gud vad ni skriver tjejer(för här är väl ingen man som hänger här?!)

Är det någon som vet priset på fästena och pinnar till camen? Har för mig att ett fäste ligger på 45, alltså 90 för två?! Pinnar då??

Och var det så att man kunde ha camens klädsel på Geckon?(syftar på sittdelen!)

• Noiis

haha åh vad jag skrattar ByggaBo, men har dock inte hittat annonsen Fundersam får leta vidare... men de låter skojigt!

Thj, Grattis på ett års dagen ;) Hoppas att du kunde sova i natt. Ska snart gå in på din sida och beställa lite små saker... måste bara komma på vad jag vill ha ;)

ÅH Muffar!!!!!!!!! Vill ha :D Vem var det som hade bild på dom?

När började ni som har sittelen använda den till era knoddar? Noa är 3 månader nu och under midsommar helgen fick liggdelen aggera säng ute på landet (utan ramen) och istället för att hänga på den och ta av den tänkte jag tästa att ha sittdelen på för att se om Noa gilla de.. Och gilla de va ju bara förnamnet han älska de! har dock fått några kommentarer om att de e för tidigt att ha han i sittdelen... Men sånt är väl endå individuellt?  

• Skye

Kan man ha Kiddy board ståbrädan på Cammen?

• loveliva
    Noas mamma skrev 2008-06-23 16:44:51 följande:
    haha åh vad jag skrattar ByggaBo, men har dock inte hittat annonsen  får leta vidare... men de låter skojigt!Thj, Grattis på ett års dagen ;) Hoppas att du kunde sova i natt. Ska snart gå in på din sida och beställa lite små saker... måste bara komma på vad jag vill ha ;) ÅH Muffar!!!!!!!!! Vill ha :D Vem var det som hade bild på dom? När började ni som har sittelen använda den till era knoddar? Noa är 3 månader nu och under midsommar helgen fick liggdelen aggera säng ute på landet (utan ramen) och istället för att hänga på den och ta av den tänkte jag tästa att ha sittdelen på för att se om Noa gilla de.. Och gilla de va ju bara förnamnet han älska de! har dock fått några kommentarer om att de e för tidigt att ha han i sittdelen... Men sånt är väl endå individuellt?  
    Javisst är det individuellt
    Min lilla är 4,5 månad och älskar också sin sittdel
  • molly 81

Hej *igen*

IDag hade jag inget att göra varpå jag testade att montera på sittdelstyget. När jag kämpat färdigt tänkte jag att Ellen måste provsitta. Gissa vem som börjar skratta ljudligt när hon hamnar i buggan?! Dock är hon "bara" 8 veckor. Så det får snällt vänta. Men just nu sitter hon där i, med sitt golvtäcke som extra stöd! Hon är så nöjd! Tror hon gillar att hon kommer upp en bit och inte ligger rak lång! Hon vill gärna vara med!

• modestyclara

mallan brallan skrev 2008-06-22 23:36:13 följande:

thj: oj da... va svårt du gjorde för mig nu!Vad ska jag ta?helsvart FROG eller grå/svart CAM??
    FROG!!! då får man den bäst akombon av gecko och cam tycker jag... själv får jag nöja mig med att ibland köra gecko ibland cam
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14