• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • sweetlina

nej de där tullsa*S* tyckte som nån annan att de va himla krångligt o tajt att sätta på bugaboos egna regnskydd men vi får se va de blir när bebis kommer

Lille Mammsen skrev 2008-08-03 13:35:24 följande:
    Bugaboos egna eller? Tror det finns 1st på tradera nu? Alt kan köpas i butiker/web butiker som säljer bugaboo
  • sweetlina

oki tack så mycket!

mamma2003 skrev 2008-08-03 13:38:00 följande:
    Tullsa regnskydd finns i vilken barnvagnsbutik som helst.
  • Virriga familjen

Hur ska man rengöra handtaget och ramen om det kommit smuts. Typ, sand och lera? Har torkat med en fuktig tras med det är fortfarande lite kvar.

• Natural
    sweetlina skrev 2008-08-03 13:24:54 följande:
    Det är brunt och grått i den jäkligt snygg*S* ser himla fin ut där inne på vagnen med sandbas o röd topp
    Det beiga då passar det ihop med sand bas.

har du länken till bilden med buggan och väskan du hänvisade till
  • Måledal

Ska beställa vagn nu och har några frågor till er kunniga:

Finns svart som bas färg? hittar inte det på babytarder. eller är det grå som finns bara?

Jag vill ha rosa, men bör jag välja canvas eller fleece? för och nackdelar tack

• Ms Kanga
    Måledal skrev 2008-08-03 15:21:18 följande:
    Ska beställa vagn nu och har några frågor till er kunniga:Finns svart som bas färg? hittar inte det på babytarder. eller är det grå som finns bara?Jag vill ha rosa, men bör jag välja canvas eller fleece? för och nackdelar tack
    Den finns bara i grått. Om du ska ta fleece eller canvas är en smaksak. Båda är lika bra. Fleecen är mjukare mot bebins hud men drar åt sig djurhår/damm. Canvasen känns lite nyare/roligare men jag tycker ofta man ser skrynkliga canvas-sufletter.
  • Liinda83

Någon som vet om buggysnuggle passar i bee?
    Ni som har en sån är dom värda att köpa?
    har bara sett dom på bild och är så sugen på att köpa en.

• fröken ida
    Måledal skrev 2008-08-03 15:21:18 följande:
    Ska beställa vagn nu och har några frågor till er kunniga:Finns svart som bas färg? hittar inte det på babytarder. eller är det grå som finns bara?Jag vill ha rosa, men bör jag välja canvas eller fleece? för och nackdelar tack
    Som sagt en smaksak. Jag gillar canvas bättre. Tycker att fleecen verkar att dra sig till smuts och hår väldigt lätt. Gillar även att färgerna blir lite klarare och finare på canvastyget. Nackdelen är att tyget blir lite skrynkligt precis som Ms Kanga säger.
    Älskade Edvin
  • Måledal

Tack så jätte mycket för era svar. Då blir det nog canvas då. kan ju alltid köpa till fleece sen om man vill ha att byta med.

Någon som har bugaboos skötväska? är den bra?

Nåt annat bra tips på en snygg skötväska som passar till den rosa färgen?

• sweetlina

jag lägger in några bilder nu i mitt album kan du kolla där, om nåt har plus får den gärna lägga in nån av bilderna i bildtråden???

Natural skrev 2008-08-03 15:18:29 följande:
    Det beiga då passar det ihop med sand bas.har du länken till bilden med buggan och väskan du hänvisade till
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14