• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    madiecken skrev 2008-08-03 18:19:21 följande:
    Ja, vore toppen om du ville kolla de helt nya hjulen oxå.. man vill ju lixom ha en helt ny vagn när man betlar så mkt för den. Men skulle den va från butikens "egna" så e väl inte denna sämre än en ny vagn för det va??
    Jag skulle ej ta ett butiks ex utan rabatt!! Butiks ex kan få stå ut med mycket tex oerfarna som ej orkar vänta på hjälp o bänder o bökar själv..... Sorry,vill ej skrämmas...men har jobbat i butik!
    PS Jag köpte min Bugga som var butiks EX...men fick en bra rabatt som jag var nöjd med!
  • Mrs JK

År det någon som har en bild på en brun bas med offwhite suflett ? har kikat men det finns ju några trådar...

• Billabong
    Billabong skrev 2008-08-03 18:44:25 följande:
    Har du tittat i bildtråden, det bör finnas många sådana där!(kopierar in länken från TS: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html  )
    Hm... någon som vet varför så jättemånga av alla bilder nu inte är med längre utan ersatta med ett rött kryss i en liten ruta...? Har de tagits bort från galleriet och därför försvunnit även från bildtråden eller vad? Jättetrist....
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2008-08-02 23:42:02 följande:

hahahahaha just de de va du som skulle beträda sy maskinen Skönt med folk som tål lite ömsesidig mobbning Mäh hallå sluta sälj dynorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klart dina barn ska ha nåt att torka skorna på  funderar på att prova att sy dyna. nu när russinet öppnat igen så kan man ju smyga dit och köpa lite moln tyg ska dock sno min förra grannes dyna och rita av den! för inte finns de väl ritningar på nätet??
    Har russinet öppnat?! Ni menar den i Sumpan va? Toppen. Ska shoppa moln-påslakan till vagnen och skip*hop diskställ till flarrorna *dregel*
  • Mrs JK

Ni som har offwhite sufletter. är ni nöjda, eller blir det väldigt ljust i den när solen ligger på..? Har för mig jag läst det tidigare i trådarna.

Hittade bilder! Glad

• Emmsan
    Mrs JK skrev 2008-08-03 19:09:47 följande:
    Ni som har offwhite sufletter. är ni nöjda, eller blir det väldigt ljust i den när solen ligger på..? Har för mig jag läst det tidigare i trådarna.Hittade bilder!
    nix inte speciellt ljust tycker jag iallafalll :)
  • Toppstenen

Jag har precis skaffat en Bugaboo Bee och både vi och vår sexmånaders är galet nöjda - äntligen en vagn som går in i vår minimala hiss (bara drygt 50 cm bred ingång, ingen av de andra påstått små och smidiga vagnarna har haft en chans).

Det enda som oroar mig en smula är hjulen, om det nu skulle bli riktig vinter i år, för Bugaboo Been har ju än så länge inga andra hjultyper. Vet nån om man kan vända sig till typ en hjul- eller däckverkstad och få lite grövre hjul monterade/tillverkade? Eller hur funkar det med hjul egentligen? Kan alltså ingenting om den biten, d.v.s. om det "måste" vara tillverkarens egna lösningar och man alltså inte kan göra nåt själv innan Bugaboo eventuellt lanserar en vinteranpassad modell...

• 07melwin

Kan någon vara snäll och hjälpa mig med hur man ska tvätta varukorgen?? Tack på förhand

• Senap
    Toppstenen skrev 2008-08-03 19:53:45 följande:
    Jag har precis skaffat en Bugaboo Bee och både vi och vår sexmånaders är galet nöjda - äntligen en vagn som går in i vår minimala hiss (bara drygt 50 cm bred ingång, ingen av de andra påstått små och smidiga vagnarna har haft en chans).Det enda som oroar mig en smula är hjulen, om det nu skulle bli riktig vinter i år, för Bugaboo Been har ju än så länge inga andra hjultyper. Vet nån om man kan vända sig till typ en hjul- eller däckverkstad och få lite grövre hjul monterade/tillverkade? Eller hur funkar det med hjul egentligen? Kan alltså ingenting om den biten, d.v.s. om det "måste" vara tillverkarens egna lösningar och man alltså inte kan göra nåt själv innan Bugaboo eventuellt lanserar en vinteranpassad modell...
    *surar lite* Vår "nya" hiss (har flyttat) är 43 cm. Inte en chans jag får in vagnen utan att fälla ihop den.

Bee är en sulky. Jag har svårt att tro att de kommer vinteranpassa en sulky. Har aldrig sett någon annan sulkymodell heller med utbytbara hjul hellar. *funderar*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14