Hejsann alla bugaboo-fans!
En tråkigt histora om denna fantastiskt snygga vagn:
Vi fick våran vagn i januari i år, i maj började chassit "glida isär" vid handtaget på höger sida, som någon annan beskrivit här tidigare. Vi testade med nya skruvar, men det hjälpte inte. Affären beställde ett nytt chassi till oss. Det var väldigt lång leveranstid, så vi fick ett chassi från affären, det hade kanske använts som utställningsvagn, alltså knappt använt. Två dagar efter vi hade fått detta chassi, så skulle maken gå nerför en trappa (tre-fyra trappsteg ner från altanen på en sommarstuga). Dottern satt i och var fastspänd. Då vek sig hela högersidan på vagnen, det måste ha varit något inuti chassit, där nere vid "korsningen" som knäckte. Vagnen välte, men det gick som tur var bra med dottern. Resten av helgen var dock chassit helt löst på höger sida. Affären var återigen väldigt tillmötesgående och vi fick direkt ett nytt chassi.
Vill bara med detta säga att jag tyvärr har förlorat förtroendet för vagnen. Det är synd, för jag kan inte se någon annan vagn som är i närheten av lika fin, när jag går ute på stan
Vi kommer nog behålla den vi har nu, men köpa en annan vagn till ett eventuellt nästa barn.
Jag undrar om någon annan varit med om något liknande??