• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

ja iallafall fick alla möjliga tips om att byta sida på suflettfästena( funkade inte då hakade de inte i sina spår alls) så nu sitter den såhär o den främsta bågen kommer inte fran i sitt främsta läge e du med ?

• Emmsan

iallafall jag mailade bugaboo.. ska få en nyyyy men nu har jag hört att det är fler som har samma problem med just sommar canvasen stämmer det?

• thj
    Emmsan skrev 2008-08-03 22:36:37 följande:
    Då skulle jag göra så här

snurra runt på suflettfästena tills den sitter rätt,är helt säker på att de kommit lite fel
    Kan bli så då
    För du har inte två lika alltså två höger eller vänster..

Kramizz
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Emmsan
    thj skrev 2008-08-03 22:42:03 följande:
    Då skulle jag göra så härsnurra runt på suflettfästena tills den sitter rätt,är helt säker på att de kommit lite felKan bli så dåFör du har inte två lika alltså två höger eller vänster..Kramizz
    alltså av med sufletten ut med pinnarna o flytta fästena ngr varv eller?? hahaha för tar jag bara av sufletten hoppr den i den främsta läget som den ska o har jag min vanliga canvas på sitter den oxå bra hmmm blir tokig på detta men jag ska gensat snurra lite ;) har ett med L på o ett med R på
  • thj
    Emmsan skrev 2008-08-03 22:44:53 följande:
    alltså av med sufletten ut med pinnarna o flytta fästena ngr varv eller?? hahaha för tar jag bara av sufletten hoppr den i den främsta läget som den ska o har jag min vanliga canvas på sitter den oxå bra hmmm blir tokig på detta men jag ska gensat snurra lite ;) har ett med L på o ett med R på

nää,sitter den okej med de andra,så måste det vara ngt tok med sufletten ..
    Ser den ut att vara sydd som de andra?
    hmm kluring'måste tänka meeeeeeeeeer

Kramizz

Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Mamma och Fru

Tjejer, vet in´te om detta redan varit uppe i tråden och ursäktar mig om jag upprepar något. Men jag och en släkting sitter och läser om bugaboo och kommer in på ett annat forum med en tråd om bugaboo jag bara måste dela med mig av denna till er www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php&t=11428&st=0&sk=t&sd=a Jag kan säga som så att jag skrattade så jag vek mig dubbelt :D Eller tror ni alla här inne att folk är avis på oss med bugaboo vagnar??

• Emmsan
    thj skrev 2008-08-03 22:47:31 följande:
    nää,sitter den okej med de andra,så måste det vara ngt tok med sufletten..Ser den ut att vara sydd som de andra?hmm kluring'måste tänka meeeeeeeeeer Kramizz
    har faktiskt mätt den ;) den verkar va 1 cm kortare än min vanliga suflett i framstycket precis som om den håller tillbaka suflett pinnen men det ska blio intressant o se hur den nya ser ut OM o när jag får den :(
  • thj
    Emmsan skrev 2008-08-03 22:53:55 följande:
    har faktiskt mätt den ;) den verkar va 1 cm kortare än min vanliga suflett i framstycket precis som om den håller tillbaka suflett pinnen men det ska blio intressant o se hur den nya ser ut OM o när jag får den :(
    Det måste vara ngt tok med denna,klart du ska ha en ny om det är fel på denna.
    Kramizzz
    Vilken underbar semester jag haft
  • Emmsan
    Mamma och Fru skrev 2008-08-03 22:53:34 följande:
    Tjejer, vet in´te om detta redan varit uppe i tråden och ursäktar mig om jag upprepar något. Men jag och en släkting sitter och läser om bugaboo och kommer in på ett annat forum med en tråd om bugaboo jag bara måste dela med mig av denna till er www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php&t=... Jag kan säga som så att jag skrattade så jag vek mig dubbelt :D Eller tror ni alla här inne att folk är avis på oss med bugaboo vagnar??
    ahhahahaahah sååå mycket försvarar då inte jag min bugga eller jo kanske ahahha men jag har ju provat det mesta innan jag fann den så visst 
  • Emmsan

meeeen hrm med tanke på sättet den här fröken 08 skrier på tror jag att jag vet vem det är???? ngn mer som kan gissa min mun e closed.........

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14