• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Mary Cherry skrev 2008-08-03 23:21:58 följande:

Jag ska göra det, ska bara komma ihåg att ta med mig kameran ut.
    Undrar om de har dragit pengarna? Måste kolla
  • molly 81

En kanske lite konstig fråga..

Kan man stryka på sufletten? Har sett stryka på grejjer, vill ha på min suffla. Förstår att man inte kan reklamera, men hur ofta går en suffla sönder?! (bortsett från cams sommarsufflor?!)

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-08-03 23:27:57 följande:
    Min tråd? Vilken klänning? Jag tycker överlag att katvig är små/normala i strl...
    kajsan vad har du för tråd :) vill oxå va med katvig e ngt små tycker jag ;)
  • Emmsan
    molly 81 skrev 2008-08-03 23:28:44 följande:
    En kanske lite konstig fråga..Kan man stryka på sufletten? Har sett stryka på grejjer, vill ha på min suffla. Förstår att man inte kan reklamera, men hur ofta går en suffla sönder?! (bortsett från cams sommarsufflor?!)
    alltså menar du typ stryk på grejer som text bilder eller nåt?
  • molly 81

Emmsan: Precis, eller det är mer som små stenar man stryker fast. Har sett en superfin fjäril jag hade velat har på sufflan. Den blir nog rätt fin. Men tyget känns ju ibland "plastig" rädd att det nästan smälter om man stryker på det. Förstår ni?

• Mary Cherry
    Kajsan skrev 2008-08-03 23:28:21 följande:
    Mary Cherry skrev 2008-08-03 23:21:58 följande:Undrar om de har dragit pengarna? Måste kolla
    Det har de gjort från mig, antar jag, eftersom jag fick sufletten och jag beställde dem samtidigt.
  • Mamma och Fru
    Emmsan skrev 2008-08-03 23:04:00 följande:
    meeeen hrm med tanke på sättet den här fröken 08 skrier på tror jag att jag vet vem det är???? ngn mer som kan gissa min mun e closed.........
    oj tänkte inte på att hon kanske är medlem här oopps sorry om nån tog ialla upp
  • Emmsan
    molly 81 skrev 2008-08-03 23:33:25 följande:
    Emmsan: Precis, eller det är mer som små stenar man stryker fast. Har sett en superfin fjäril jag hade velat har på sufflan. Den blir nog rätt fin. Men tyget känns ju ibland "plastig" rädd att det nästan smälter om man stryker på det. Förstår ni?
    hmmm men du att du inte limmar på den istället då kan inte det gå???? men välj ett lim som ite blir guld när det stelnar :) om du stryker tror jag att impregneringen kan försvinna
  • Emmsan
    Mamma och Fru skrev 2008-08-03 23:34:49 följande:
    oj tänkte inte på att hon kanske är medlem här oopps sorry om nån tog ialla upp
    heheh jaaa det tror jag att hon eeeeee men ingen fara tror inte hon ger sej tillkänna eller vad tror du
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14