• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • 79maria

Hej på er!
    Jag har precis köpt en begagnad BB och har storslagna planer för diverse syprojekt m.m. Bland annat funderar jag på att be min svärfar, som åker till USA om ett par dar, att köpa ny klädsel (suflett etc. - ej basdel). Har ni några tips eller "att-tänka-på"? Har förstått att selen sitter annorlunda på USA-vagnar, men påverkar det sittdelsklädseln...? Några tips om butiker? Tror ni att det går att köpa klädsel direkt i butik, eller bör man beställa i nätbutik?

Nu tänkte jag ge mig in i sytråden och kika lite också

Adrians mamma
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:06:22 följande:
    mammsens: Såg att du undrade över katvig klänning och midiapple är mycket bredare än de randiga som är ganska smala. Är superirriterande, de är oxå sladdrigare och tunnare i tyget.
    midiapple är sladdrigare och ca 5-6 cm bredare i samma strl som randiga.
  • oOrosamarängerOo
    79maria skrev 2008-08-04 08:32:32 följande:
    Hej på er!Jag har precis köpt en begagnad BB och har storslagna planer för diverse syprojekt m.m. Bland annat funderar jag på att be min svärfar, som åker till USA om ett par dar, att köpa ny klädsel (suflett etc. - ej basdel). Har ni några tips eller "att-tänka-på"? Har förstått att selen sitter annorlunda på USA-vagnar, men påverkar det sittdelsklädseln...? Några tips om butiker? Tror ni att det går att köpa klädsel direkt i butik, eller bör man beställa i nätbutik?Nu tänkte jag ge mig in i sytråden och kika lite också
    Va kul, grattis! Tror att man får göra hål i sittdelsklädslen själv om de från usa ska passa med selena här.
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:33:12 följande:
    midiapple är sladdrigare och ca 5-6 cm bredare i samma strl som randiga.
    jaha,tyvärr diggar jag mönstret så det blev en klänning för 159:-
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 08:39:24 följande:
    jaha,tyvärr diggar jag mönstret så det blev en klänning för 159:-
    Ja, fina är de, gillar oxå mönstret. Va ju bra pris oxå!
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:44:48 följande:
    Ja, fina är de, gillar oxå mönstret. Va ju bra pris oxå!
    freshmilk har rea
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 08:49:17 följande:
    freshmilk har rea
    Japp, vet...beställde lite därifrån för några v sen
  • Maria Seg

Tjejer jag har en fråga. Drar buggan snett på lutande trottoarer?

• fröken ida
    79maria skrev 2008-08-04 08:32:32 följande:
    Hej på er!Jag har precis köpt en begagnad BB och har storslagna planer för diverse syprojekt m.m. Bland annat funderar jag på att be min svärfar, som åker till USA om ett par dar, att köpa ny klädsel (suflett etc. - ej basdel). Har ni några tips eller "att-tänka-på"? Har förstått att selen sitter annorlunda på USA-vagnar, men påverkar det sittdelsklädseln...? Några tips om butiker? Tror ni att det går att köpa klädsel direkt i butik, eller bör man beställa i nätbutik?Nu tänkte jag ge mig in i sytråden och kika lite också
    Jag har en bugga från USA och jag fattar faktiskt inte det där med selen. Min sele sitter fast i bastyget på sittdelen. Gör den inte det på de europiska vagnarna. För jag har fått för mig att det inte skulle vara nått problem att byta topptyg i varje fall eller har jag fel? Någon som vet kanske kan förklara.
    Älskade Edvin
  • fröken ida
    Noas mamma skrev 2008-08-04 00:39:36 följande:
    Brunt e så snyggt de vill jag verkligen ha till en sufflett. VEM var de som hade sytt en suffla i brun??????????????????????????????????+
    Vilken tyg pratar ni om?
    Älskade Edvin
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14