• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Azel
    Moa38 skrev 2008-06-12 13:03:56 följande:
    Hur tycker du denna ståbräda är på cameleon?Lättare att ta av än denras egna? Har hört att den är klyddig att få av och på
    Den är lätt att ta va, en bra bräda som passar både Cam och Bee, deras egen passar ju inte på Bee och är svårare att ta ev om man vill det.
  • Mstery

mamma2003

jepp..hämtade den nyss så nu står den här hemma..

Jag tänkte ge mig på att hämta camen själv.. tror ni att det funkar om jag lägger den på en phil & ted och har ena ungen under och sen får min 2 åring gå? jag är lite...ehm desperat.. mannen kommer inte hinna hämta den efter jobbet

• TAALs mamma

En snabb fråga, är det cameleons suflettspännen eller suflettbågar man måste köpa för att cameleonsufletten ska sitta bra på en frog?

• Emmsan
    Mstery skrev 2008-06-12 15:39:00 följande:
    mamma2003jepp..hämtade den nyss så nu står den här hemma.. Jag tänkte ge mig på att hämta camen själv.. tror ni att det funkar om jag lägger den på en phil & ted och har ena ungen under och sen får min 2 åring gå? jag är lite...ehm desperat.. mannen kommer inte hinna hämta den efter jobbet
    den e ganska tung ;)men det löser du ställ den bara på högkant
  • Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-06-12 15:39:00 följande:
    mamma2003jepp..hämtade den nyss så nu står den här hemma.. Jag tänkte ge mig på att hämta camen själv.. tror ni att det funkar om jag lägger den på en phil & ted och har ena ungen under och sen får min 2 åring gå? jag är lite...ehm desperat.. mannen kommer inte hinna hämta den efter jobbet
    Jag kunde nästan inte släpa in kartongen från trappan själv. Men då var jag i och för sig höggravid. Men tung är den! Taxi?
  • Mstery

mamma2003

ingen taxi för 400m känns onödigt. mannen skulle komma hem tidigare så det löste sig. han anade nog min desperation haha

• TAALs mamma

Puff puff

Ska beställa en sommar suflett idag..

TAALs mamma skrev 2008-06-12 15:52:23 följande:

En snabb fråga, är det cameleons suflettspännen eller suflettbågar man måste köpa för att cameleonsufletten ska sitta bra på en frog?
  • mamma på vift
    TAALs mamma skrev 2008-06-12 16:58:46 följande:
    Puff puffSka beställa en sommar suflett idag..TAALs mamma skrev 2008-06-12 15:52:23 följande:
    sufflettspännena!!!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • TAALs mamma

tack tack
    mamma på vift skrev 2008-06-12 17:03:32 följande:

sufflettspännena!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14