• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mstery

nu är den här och den har pluttar tror jag.. ser iaf ut som ficas.. vet ju inte hur dom med skruvar se ut

• myHappiness
    Mstery skrev 2008-06-12 17:41:02 följande:
    nu är den här och den har pluttar tror jag.. ser iaf ut som ficas.. vet ju inte hur dom med skruvar se ut
    Stjärnskruvar är det om man har skruvar. Jag fick chassi från BT i tisdags och då med skruvar. Så du hade tur! Grattis till fin ny vagn!
    Vilken färg?
  • Mstery

den är brun

MEN jag fick ingen sufflett med haha.. där försvann min lycka.

• myHappiness

Det var märkligt. Hoppas de kan skicka den med expressflyg eller nåt till dig!

• Mstery

tydligen så ska det vara 2 paket man ska få men jag har bara fått ett stort? dom kanske skickade det i samma paket som ståbrädan, vinterhjulen osv..? eller ska den ligga i den stora kartongen?

• myHappiness

Då är den nog i den andra kartongen. Det kan bli trångt med allt i samma låda.

• Mstery

nu svarade BT att det skickas i det andra paketet.. som är typ i nederländerna fortfarande enligt tröga TNT post

• Fröken Småland
    Mstery skrev 2008-06-12 18:06:05 följande:
    nu svarade BT att det skickas i det andra paketet.. som är typ i nederländerna fortfarande enligt tröga TNT post
    Stick in i en lokal butik och köp en sommarsufflett så kan du använda vagnen. En sån kan alltid vara bra att ha .
  • Fröken Småland
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 19:05:23 följande:
    De här skydden på selet som finns på de nya buggarna. finns de att köpa separat? Pris?
    Tänker du på Bee-selarna? För till de andra finns inga "muffar" att köpa.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14