• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-06-12 22:47:44 följande:

Jag hade gärna sålt den andra vagnen för att finansiera en del av denna. men men
    Sålt vilken för att finansera vilken? *Hänger inte med*
    Fy för att behöva skicka vagnen till USA
  • Ewry

hej frågar er från vilken webbshop är billigast att skicka efter bugaboo cameleon, kan det vara babytrader?

• Stormis
    summertime123 skrev 2008-06-12 23:34:06 följande:
    behöver lite hjälp! sitter här med min bee och försöker få loss selen där bak, de lägsta vita plupparna sitter fast så hårt att jag inte får loss dem gör jag nåt fel lr?
    Puffar, jag får inte heller loss dem!
  • Fröken Småland
    imsa skrev 2008-06-13 00:53:41 följande:
    vilken av bb´s vagnar var det som man kunde få i svart? finns det varukorg till den som passar till camen?
    Frog har en helt svart klädsel. Finns att köpa hos www.kidzshop.se för 1.595:- och då ingår sittdelsbas, sufflett och varukorg. Jag kan dock inte garantera att klädseln passar på en Cameleonram eftersom den är fem cm längre än Frogramen. Tvärtom går däremot bra .
  • Fröken Småland
    Ewry skrev 2008-06-13 01:49:48 följande:
    hej frågar er från vilken webbshop är billigast att skicka efter bugaboo cameleon, kan det vara babytrader?
    I Europa så är Babytrader billigast, ja.
  • Ms Kanga
    imsa skrev 2008-06-13 00:46:55 följande:
    puffar lite om hur man gör när man ska tvätta canvasen?
    30 grader och inget sköljmedel. Jag brukar lägga delarna inuti örngott (så blir det som en stor tvättpåse) för lite extra skydd och så kör jag på handtvättprogrammet men det kanske är överkurs
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-06-13 01:12:14 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-12 22:47:44 följande:Sålt vilken för att finansera vilken? *Hänger inte med*Fy för att behöva skicka vagnen till USA
    gamla buggan som nu är helt nytvättad, chassit i bilhallen och basen i maskin Men ja då står vi ju inte utan iaf..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Stargirl

Har precis svidat om våran brun/bruna cam till brun rosa redo för resan. Maken insisterade att vi ska ta med Cemelon på vår semester.....sit för Bee....jaja han får sin vilja *s* Ska ivåg och få tag på ett rosa parasoll imorgon.

• SmillaMilla
    Stargirl skrev 2008-06-13 09:54:13 följande:
    Har precis svidat om våran brun/bruna cam till brun rosa redo för resan. Maken insisterade att vi ska ta med Cemelon på vår semester.....sit för Bee....jaja han får sin vilja *s* Ska ivåg och få tag på ett rosa parasoll imorgon.
    Åh det låter snyggt! Vart skall ni resa?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14