Einar?
Vi tror att det blir Einar lillebror ska heta. Men jag tycker även att namn som typ Ove och Göran är coolt. Lite för coolt och lite för tidigt för att funka kanske. Men Einar är väl OK?
Någon som instämmer/inte gillar?
Vi tror att det blir Einar lillebror ska heta. Men jag tycker även att namn som typ Ove och Göran är coolt. Lite för coolt och lite för tidigt för att funka kanske. Men Einar är väl OK?
Någon som instämmer/inte gillar?
Nej nej nej nej, Einar är skitfult.
För övrigt tycker jag du ska strunta i vad andra tycker, låt lillebror heta det om du tycker om namnet Einar.
Jag gillar Ove Är lite i stil med Bo som jag också gillar. Kunde inte få med mig min sambo på den linjen dock
gillar inget av dom namnen.. fula som stryk..
men ni ska välja det ni tycker e fint.. inte vad andra tycker
Hua, Einar? Nej för hellskotta! Jag föreställer mig en gammal strynklig gubbe med rullator när jag hör det namnet ;) Ove och Göran låter inte alls bra heller.....Får väldigt dåliga associaltioner och föreställer mig mest bara gamla töntiga gubbar i pensionsåldern.
Men vet du, tycker ni namnen är vackra så kör på det. Det kommer alltid finnas folk som gillar/ogillar namnen. Det får man leva med.
Einar är väl kanske inte mitt favoritnamn.. men kan inte tycka riktigt illa om det heller eftersom min morfar hette det..å det blir ju så att om man förknippar ett namn m något man tycker om så kan det ju aldrig bli fult