Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Vilken temperatur ska man tvätta kanintyget i? 60 graader funkar det?
Ni som tumlat uggletyget har det blivit bra eller är det bättre att hängtorka det?
Vilken temperatur ska man tvätta kanintyget i? 60 graader funkar det?
Ni som tumlat uggletyget har det blivit bra eller är det bättre att hängtorka det?
Snygga ugglor och kaniner
Köpte faktiskt färg igår jag med, bla grön men det blev fel sorts färg Den var tydligen till för saker som inte tvättas så ofta mao inte till barnkläder. Den andra färgen har jag hittills inte sett någon färga i så den ska jag bara byta till den vanliga som passar för kläder som behöver tvättas ofta så får ni se sen.
Blev så avis på er som färgat så en liten provlapp åkte ner i kastrullen. Just nu ligger det i tvättmaskin för att jag vill se hur mycket färg som försvinner. En annan nackdel är att det bara bör tvättas i 40 grader med denna. Köpte färgen för att förpackningarna var lagom stora och billiga då man som jag inte vill färga så mycket åt gången men men. Färgen är förresten nitor allfärg istället för den vanliga nitor som jag testade med sist.
Vet att ni är några stycken som gjort bilapplikationer, vilka är ni? Skulle så gärna vilja se hur ni gjort. Sambon har ritat upp ett gäng bilar här ikväll, pickuper, traktorer, volvos, gamla bilar mm men jag vet inte hur jag ska lösa det med hjulen för att det fortfarande ska gå smidigt att sy dit.