• sarahl

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

förästen visst har du sytt tygbindor? vart beställer man billigast och bäst material?

• sarahl

Vart får man tag på plastknappar då? de på babyheaven måste man ju ha nåt special verktyg för att kunna sätta fast.

• sarahl

jag beställde sådana lappar från vista print

• sarahl

jag kommer inte ihåg, men jag vet att GObli hjälpte mig massor för att få ordning på det.

Småkottarna skrev 2008-08-26 19:10:27 följande:
    sarahl: Hette de något speciellt på vista print de du har beställt? Eller har du bara beställt typ visitkort och gjort om?
  • sarahl

Suoersnällt, har du hittat nåt, ja du vet vad...

Godingmamma skrev 2008-08-26 19:44:21 följande:
    Sarahl: Velouren är lagd på lådan! Hoppas det funkar
  • sarahl

VA? nu är jag inte alls med?

080827 skrev 2008-08-27 11:16:47 följande:
    Är det någon mer än jag som har blivit namnlös då?? Fick inte heta "Kaja design" längre... Nu har jag bett om att få heta "Kaja" bara. Men tills vidare så går jag under det kryptiska namnet 080827. Hepp!
  • sarahl

vilken längd och färg, jag tror jag har några.

Bling1975 skrev 2008-08-27 15:35:41 följande:
    Hur är MGs tyger? OK kvalitet?Någon som vet var man kan hitta dragkedjor med en klassisk ring istället för lilla kläppen? Ska sy ett par barnhängselbyxor med mammas gamla mönster från 70-talet och vill gärna ha samma dragkedja som det är på bilden.Har Jofotex en massa annat fint än ugglor och elefanter i trikå och velour? Funderar på att ställa in resan i helgen annars och vänta på elefanterna. Hur ligger de prismässigt på sin trikå?
  • sarahl

mössmått till mössa åt 2 månaders, 1½ åring och 3 åring?

• sarahl

Någon här som känner att trycket på elefanterna spricker. Vid minsta lilla töj så blir ju trycket jättefult. Riktigt tråkigt tycker jag, dom kostar ju dock lite iallafall. Kaninerna är ju mycket bättre.

• sarahl

Din blogg ser mysko ut. Har jag missat nåt om det där med en träff?
    Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-28 20:59:33 följande:

vinkevink...har skrivit om det på onämnbart ställe. Fast jag är fortfarande anonym om vilka mina gäster är...
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle