Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Ni som syr med tvillingnål, vad strår en trådspänning på för att få perfekt på baksidan?
Ni som syr med tvillingnål, vad strår en trådspänning på för att få perfekt på baksidan?
Så där ja, uppdaterat lite i bloggen.
Jag ska oxå sy kassar i markisväv. Har ett med prickar på som jag tänkte sy ett gäng och sen bojkotta plast och papperskassar i affären!
grrr. går ju inte att förhandsboka via deras formulär på sidan. Någon som har en direkt e postadress till jofotex! Förästen blev det nån träff där igen snart. Vill så gärna haka på då!
Gud vad ni skriver, helt makalöst, inte en changs att hinna läsa ikapp.
Har varit på semester och inte sytt någonting på flera dagar. Vi premiärprovade vattensjalen och den var kalas skön att använda. Sen att han inte ville sitta i den är ju en annan femma!.
pejgan- mönstret till din häftiga ullmössa, vart har du hittat det? skulle vilja göra en sådan till vintern åt grabbarna!
kyssen, jag har en bit, men jagvet inte om det är samma nyans som din.
är det någon här som ha r vägarna förbi ett ikea och kan tänka sig att handla lite tyger och skicka till gotland???
Någon som sytt sittdyna till brio race?
någon som vet hur man gör såna här?
www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx
fante- tack för tipset.
ngon som sytt en tröja med pingvin ärm. funderar på att sy till mig själv, men har inget mönster. men det borde ju inte vara så svårt!