Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

first timer skrev 2008-08-08 20:28:15 följande:
    Efter lite blogg- och sytorka så har jag både gjort det ena och det andra idag. Omlottunikan är klar och så blev det ett par muddbyxor i S&S stretchfrotte. Gudars vad den är mysig.
    Har de stretchfrotte?? Har jag helt missat! Har du artnr, så jag kan ta hjälp av det när jag letar.
  • lilllinda
    Lilltå skrev 2008-08-09 01:21:54 följande:
    BL-trading?
    nä, ska söka o se om jag hittar det annars har jag det i mailen hemma. Jobbar nu o kommer inte åt min privata mail.
  • lilllinda
    Lilltå skrev 2008-08-09 01:26:36 följande:
    Orange stretchfrotte 250349Den vita hittar jag inte men den bör ligga under Mode -> Mode metervaror....
    Tack så jättemycket! Är den bra?
  • lilllinda

Denna finns också, har ej beställt härifrån så jag vet inte hur snabbt de levererar

• lilllinda

Ni som prenumererar på ottobre hur funkar det när man betalar, gör man det m visakortet el får man faktura? Euron ligger på 10:45 nu såg jag på forex, tänkte bara så det inte dras ngt extra. Betalar man med sitt visa i tex Danmark/Danmarks båtarna så kan ju summan dras efter ngn dag o då kan det bli mer beroende på kursen.

• lilllinda
    Sandra G skrev 2008-08-10 14:11:05 följande:
    Ok, tack. Det var precis elefanterna jag tänkte på. Om jag skriver att jag vill ha matchande mudd, fixar de det också? vet du när de gröna elefanterna skulle komma?
    gröna elefanter kommer nu i slutet av aug. Iaf fick jag den infon förut.
  • lilllinda

Ingen som prenumerarer på ottobre som kan svara på min betalningsfråga?

• lilllinda
    Kaja Design skrev 2008-08-12 08:59:42 följande:
    Jag har köpt citrontvål från www.minimundus.se (finns på fler ställen också). Efter jag hade testat den så har min burk vanish stått oanvänd. Flera fläckar som jag hade från tidigare omgångar gick nämligen bort när jag hade använt citrontvålen... Den är som en kloss och så väter man plagget och gnuggar in tvålen på fläcken. Kanske låter ligga ett tag och slänger i maskinen...
    håller med citrontvålen är så bra!!
  • lilllinda
    Cirrus skrev 2008-08-12 11:44:21 följande:
    Dagistider snart igen nu. Hur gör ni med märkning av era hemsydda kläder? Har ni även köpt namnband med barnens namn? Det finns ju inget att skriva på menar jag.Köpekläder märker jag med penna på tvättrådet, initialerna räcker hos oss.
    Jag har både såna etiketter man syr o såna stryker fast o på dem står första bokstaven på förnamn (de har samma) + vårt efternamn.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle