Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

yrväder skrev 2008-08-26 22:14:27 följande:
    försenade pga vävfel i tyget. Fick precis mejl av Johnny. Nytt prel datum är 15 september. (gör inte mig så jättemkt eg, måste få in lite mer pengar )OCH Landskapstyget kommer tryckas!!! Prel datum 15 oktober, pris 169 kr metern *dansar glädjedans
    Åh jag som väntar på gröna elefanter... Vilket är landskapstyget? Är det som det ikea hade?
  • lilllinda
    Tyras föräldrar skrev 2008-08-26 21:34:30 följande:
    tack! (jag tror inte att jag får skriva mer än det ordet )
    håller med det var bra skrivet,men jag hittade bara ditt inlägg som citat... är det borttaget el är jag lite trött i ögonen??
  • lilllinda

Har förresten glömt att skriva att jag har beställt en del från tygpyssling nu o är supernöjd (tot 3 paket) o blir så glad varje gång eftersom hon lägger ner lite extra vid varje beställning. Har bla fått måttband, symaskinsnålar o dragkedjor. Så snällt!

• lilllinda

Stort tack till den som var snäll o anmälde mitt inlägg jag skrev natten till onsd när jag svarade tyras föräldrar ang bortplockade inkägg. Det var ju jättesnällt! tusen tack!

• lilllinda
    Muppsan skrev 2008-08-27 20:31:33 följande:
    Någon som har koll på när nya Stoff & Stil katalogen kommer?Eller har jag missat att ni skrivit om det här i tråden?
    4/9
  • lilllinda
    Småkottarna skrev 2008-08-27 22:58:05 följande:
    Yrväder: Tack tack! Nån som hittat orange velour någonstans för inte 200 spänn metern?
    tygpyssling har jättefina velourtyger, bla orange. SoS har billigare varianter kommer inte ihåg alla färger...
  • lilllinda

Glömde skriva att veloreun hos tygpyssling är väldigt bred o det är ju bra.

• lilllinda
    Pillan81 skrev 2008-08-28 08:30:03 följande:
    Var kan man köpa totaly stable (stavning)?Var varumärksskyddar man sitt namn och vad kostar det?
    www.prv.se kostar olika beroende på vad/hur man ska skydda.
  • lilllinda
    Småkottarna skrev 2008-08-28 09:10:34 följande:
    Ang anmälningar osv, så är det nog ingen i tråden som anmäler inläggen, utan eftersom det varit så pass mycket prat om detta sista dagarna och mängder med "otillåtna" inlägg så tror jag nog det finns någon moderator som håller koll på tråden och plockar bort de inlägg som ej är tillåtna...
    Ja det kan ju vara så. Blev bara så tjurig...
  • lilllinda
    Cirrus skrev 2008-08-29 15:43:01 följande:
    Någon som har sett S&S fleece som heter "äppelgrön"? Jag skulle vilja ha en riktigt grön fleece (inte mörk) och den ser tyvärr blek ut på bilden.Ser gärna bild på tyget eller plagg sytt i det om någon har
    Jag har den hemma, påminn mig i morgon så ska jag försöka ta bra bild. Jobbar natt så jag kollar datorn på em.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle