Inlägg från: Lines underbarn |Visa alla inlägg
  • Lines underbarn
    HugOlle skrev 2008-08-07 11:21:02 följande:
    Tack! Det är min duktige bror som gjort det. Själva loggan är tt H och ett O ihop med ett bebisanskite i O:et. har beställt namnlapapr från Minanmnband också. Ska bli sååå kul med egna lappar. Dyra dock. 4 kr st. Men det kunde ha varit värre he he. De var verkligen supersnabba på att svara på minanamnband. Impad av så snabb respons i semestertider.
    Verkligen superfin logga! Så kul med en alldeles egen!
  • Lines underbarn

first timer: Den första tycker jag också! Himla fint tyg!

• Lines underbarn
    Milla07 skrev 2008-08-08 17:46:53 följande:
    Är det någon som beställt symaskin från utlandet? Har hört nån som beställt från England och de hade jättebra priser, vet dock inte vad stället hette. Nån som kanske vet?
    www.sewingmachinesdirect.co.uk/

Härifrån har jag beställt. Funkade perfekt! Snabb och bra service! Och en hel del billigare än hemma!
  • Lines underbarn
    Bling1975 skrev 2008-08-08 20:48:25 följande:
    Härifrån funderar jag på att beställa, mycket billigare:www.sewingmachines.co.uk
    Det verkar vara samma!
  • Lines underbarn

Är det någon här som sytt en stolsdyna till Ikeas barnstol, den i trä med ben som man lätt snubblar på? Jag skulle så gärna vilja se en sån och kanske få lite mått!

• Lines underbarn
    Caeruleus skrev 2008-08-11 08:50:26 följande:
    Äntligen hittade jag tråden!Jag har aldrig tidigare sytt i trikå och tänkte göra ett försök.Har en liten fråga bara...är det sånt här band som ni använder för att kanta tex bodies?www.mg-tyger.se/shop/show_cat.asp&h...
    Jag tror de flesta använder muddväv. Om du går in på Yrväders blogg (bloggadress finns i TS) så kan du se hur hon gör när hon syr dit kantband.
  • Lines underbarn
    Caeruleus skrev 2008-08-11 08:50:26 följande:
    Äntligen hittade jag tråden!Jag har aldrig tidigare sytt i trikå och tänkte göra ett försök.Har en liten fråga bara...är det sånt här band som ni använder för att kanta tex bodies?www.mg-tyger.se/shop/show_cat.asp&h...
    Hittade den inte själv Här är adressen: smayrvader.blogspot.com/
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle