-
Studerade kvittot nu och tror att den vita interlocken kostade 90 kr/m. Någon randig såg jag inte. Däremot kostade den matchande mudden 80 kr, och den var 50 cm bred uppklippt.HugOlle skrev 2008-07-03 22:59:27 följande:Vad kostar den enfärgade resp. randisga matchande interlocken till elefanterna?
-
Dor TakTyras föräldrar skrev 2008-07-03 23:26:41 följande:är det inte någon som sagt att jofotex billiga tråd är samma som bibbi har . Tor dak?
-
Det var samma, då ska jag rapportera om jag får hoppstygn när jag sytt i det röda!
-
Sitter och räknar på mitt kvitto och det verkar ha blivit helknasigt. Någon som vet vad de tar för sin velour på Jofotex?
-
En fråga till, är priserna i butiken med eller utan moms? Jag blir inte klok på kvittot
-
Yrväder, tack för svaret om velour-priset!
Upprepar min andra fråga, är det någon som vet om jofotex priser är inkl. eller exkl. moms? -
Enligt Johnny kunde man tvätta alla elefanter tillsammans. Tvättade man bara i 60 grader skulle det inte fälla. Dessutom krymper de inte, sa han.
-
Jag tror att det var så att de fått en gul velour,4 mest för färgens skull, som test istället för interlock då det inte fanns. Men Johnny har skickat ut tygprover till olika tillverkare för att försöka på tag på en matchande interlock också.Dora skrev 2008-07-04 23:38:29 följande:Fanns det gul interlock? Jag ringde och la undan gula och röda elefanter och ville även ha röd och gul enfärgat men hon sa att gul inte fanns. ??? Fick ta vit istället.
-
Den är mörk, mer som kokalal. Den på Jofotex sida är tryckt på ett annat material och är betydligt ljusare.lindalake skrev 2008-07-05 11:43:04 följande:jag vill veta vilken nyans det är på det bruna elefanttyget. den ljusa som på jofotex hemsida eller den mörka hos kokalal? vilken stämmer mest?(vill beställa nu nu nu , men kan inte bestämma mig för hur mycket jag ska ha)
-
Nu finns det en elefant-tshirt i galleriet. Liten älskar den och går runt och klappar sig på magen. Nästa blir nog röd, tror jag. Eller gul med röda muddar? Närmast på tur står dock en nessesär, vår gäst har en som nästan faller i bitar.