• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • Anonym (Ann)

Klart att det GÅR

Kroppen är fantastisk, hur töjbar som helst!

Jag har fått barn, men är då tajt som 17 (muskler!!!)

Men får jag UT en unge, får jag IN en hand

Däremot VILL jag inte...

• Anonym

vet ej. så jag svara kanske. men jag får in två kukar samtidigt. min sambos + en dildo. så antalgligen så får jag väll det. men tillfälle för att testa har aldrig kommit eller fallit in

• HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 11:21:57 följande:
    LovisetAllvar??? För det är bara framtill du ska kunna känna beckenbenet!! Blygdbenet som sitter där, baktill ska det vara mjuk Detta är ett beckenben och hålrummet i det ska ALDRIG vara ca 4cm!!!www.9manader.nu/pictures/backen2.jpg
    HAHAHAHA, har ni så stora hål. Nasty bild.

Men nej, oavsett mitt bäcken så hade det inte gått med en näve. Kanske iför sig om man hade tagit en sax och klippt upp hålet en aning, ja då hade det gått. Men normalt sett Nope!
  • gosetussen

NEJ. och jag skulle inte vilja ha en hel näve upp i fittan heller. Räcker gott och väl med en kuk!

• Anonym (VARFÖR)

Varför ska man ha en näve i fittan?

• minatre

HjärterEss
    Beror på vilket hål du pratar om
    Men ditt becken har oxå en diameter på minst 10cm, annars blir det problem att föda. Alltså problem av det slaget att ditt barn aldrig ens kommer ner i slidan Så ja så stort är hålrummet i beckenet på alla normala kvinnor, Sedan finns det de med trånga becken och de kan inte alltid föda alls utan barnet fastnar....

• HjärterEss
    minatre skrev 2008-07-06 19:41:05 följande:
    HjärterEssBeror på vilket hål du pratar om Men ditt becken har oxå en diameter på minst 10cm, annars blir det problem att föda. Alltså problem av det slaget att ditt barn aldrig ens kommer ner i slidan Så ja så stort är hålrummet i beckenet på alla normala kvinnor, Sedan finns det de med trånga becken och de kan inte alltid föda alls utan barnet fastnar....
    Jag kallar inte mitt bäcken för hål, utan jag pratar om det hålet som då näven ska upp i. Hålet på vulvan, blygdläpparna omsluter. Förstår du? Där kuken ska upp? Hänger du med?
  • minatre

HjärterEss
    Men bilden är på ett becken och inte en fitta
    Tror inte ngn har ett öppet hål på 4cm heller som Loviset skrev utan jag tror hon menade att hon när hon känner med fingrarna lätt kan spänna ut till ca 4cm innan det börjar ta emot (rätta mig om jag har fel loviset!!!). Förövrigt tror jag att både för henne och de flästa andra här inne så sluter sig slidan mer eller mindre helt när man inte stoppar in ngt så att slidväggarna går ihopa. Man ser alltså inte rätt in i slidan utan att spänna isär slidväggarna.....

Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)