• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • LaTjej

Ja, och är nästan helt säker på att alla kvinnor kan det med även om de inte vill tro det själv  .

• Longwayhome

Vet inte å jag röstade kanske. Är inte alls böjd att prova det heller för närvarande.

Busprins född 060314 och lillebror i magen BF 080817
  • ramlander

varför inte bara köra in dronken som vanligt?

• HjärterEss

Jezzikkaaa, NEJ verkligen INTE.

Förstår inte HUR det rent fysiskt hade varit möjligt. Det är ju som sagt pyttelitet där i hålet.

KRAM

• Anonym

japp
    Är jag som är gravida TS i den andra tråden

• HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-05 23:50:14 följande:
    Ja, och är nästan helt säker på att alla kvinnor kan det med även om de inte vill tro det själv .
    Då tror du fel. Så fel.
  • jezzzzzika
    HjärterEss skrev 2008-07-05 23:50:54 följande:
    Jezzikkaaa, NEJ verkligen INTE.Förstår inte HUR det rent fysiskt hade varit möjligt. Det är ju som sagt pyttelitet där i hålet.KRAM
    Du får de att låta riktigt ynkligt när du beskriver de som pyttelitet! Skrattande Kan bebisar komma ut borde väl händer kunna komma in? Flört
    *Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • LaTjej
    HjärterEss skrev 2008-07-05 23:51:24 följande:
    Då tror du fel. Så fel.
    Jasså? Hur ska du kunna föda barn hade du tänkt dig? :)
Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)