• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • Disan

Hahaha! Men jezzzzika då! Vilken omröstning!

BabyRo född 070620
  • W W

Har aldrig provat så får väl rösta på kanske då

En kåtare värld är en bättre värld!
  • minatre

Loviset

Föreslår oxå att du med dina fingrar känner runt slidmynningens mjuka töjbara muskel. Då känner du ju tydligt att slidmynningen inte består av ben utan av en muskel Stoppar du dessutom in fingrarna en bit så känner du oxå att det bara är framtill du kan känna beckenet via slidan. Slidans bakrevägg kommer övht inte i kontakt med beckenet.

• Loviset
    minatre skrev 2008-07-06 11:12:55 följande:
    LovisetFöreslår oxå att du med dina fingrar känner runt slidmynningens mjuka töjbara muskel. Då känner du ju tydligt att slidmynningen inte består av ben utan av en muskel Stoppar du dessutom in fingrarna en bit så känner du oxå att det bara är framtill du kan känna beckenet via slidan. Slidans bakrevägg kommer övht inte i kontakt med beckenet.
    Men alltså nej.
    Känner jag runt min slida känner jag BÄCKENBENET.
    Och det är fan inte mer än 4-5 cm i diameter.

Om du kommer hit kan du få prova att köra upp en näve, jag lovar dig, det GÅR inte på mig. ;P

Alla ser nästan likadana ut mellan benen, med små skillnader, men de små skillnaderna kan göra STOR skilnnad när man ska bli fistad.
    Jag har ett lågt sittande bäckenben och en trång och kort slida.
    På MIG går det inte, hur mycket det än går på dig. ;P

(för att förtydliga menar jag självklart inte att de som kan bli fistade är slappa, att jag är trång är bara EN av alla de sammanlagda orsakerna till att JAG inte kan det)
  • Fragile Angel
    minatre skrev 2008-07-06 10:49:54 följande:
    Fragile AngelYtterligare en med mycket underlig anatomi
    Jasså?
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Anonym (Jo men,,,)

Jag får inte upp min hand... men min man får in sin...
    Jag är ju liksom lika vig som ett kylskåp... där av att jag inte kan sjäv!!

• Lolilla
    HäxanSurtant skrev 2008-07-06 10:33:20 följande:
    Alltså kan man få ut ett barn den vägen så kan man med säkerhet få in en näve också om man vill. Har dock aldrig provat och ingen gubbe har jag heller, jag föredrar lammkött Så svaret blir väl kanske då, eller borde jag rösta nej, kanske till och med på ja.TS vad tycker du?
    Jag svarade kanske, eftersom jag faktiskt tror att det för de flesta _är_ möjligt. De gånger det inte funkar så beror det på bäckenet eller att man har nåt annat problem. Som Neko(?) så vist sa: "jag är för trång/_spänd_ så det är till och med svårt med vanligt sex". Eller så är man ung och oerfaren och känner inte sin kropp tillräcklig. Kanske är yngre killar också i regel sämre för att de är för ivriga, vilket inte direkt skapar en avslappnad situation. Då blir ju tanken på att låta honom köra upp hela handen grotesk när han redan med 2 fingrar gör mer skada än nytta. Men vad jag verkligen undrar över är hur riktiga siffrorna i omröstningen blir då samtliga som svarat nej knappast har _provat_ utan bara svarat nej för att de tror att de inte kan.
  • MARIA99

nej & inget jag vill prova på heller

• minatre

Loviset

Allvar??? För det är bara framtill du ska kunna känna beckenbenet!! Blygdbenet som sitter där, baktill ska det vara mjuk Detta är ett beckenben och hålrummet i det ska ALDRIG vara ca 4cm!!!

www.9manader.nu/pictures/backen2.jpg

Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)