• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • Larsgubben

marina 81 skrev 2008-07-06 03:21:00 följande:

får nog stå över för min man skulle bli elak av sig annars
    Haha...
  • Shqiptari

marina 81 skrev 2008-07-06 02:46:25 följande:

*asg*
  • Shqiptari

marina 81 skrev 2008-07-06 03:21:00 följande:

får nog stå över för min man skulle bli elak av sig annars
    Jag säger detsamma, om jag går och får "pille" av en främmande karl får jag nog både näve och kuk som aldrig förr av min man. Haha!
  • marina 81
    Shqiptari skrev 2008-07-06 04:01:40 följande:
    marina 81 skrev 2008-07-06 03:21:00 följande: Jag säger detsamma, om jag går och får "pille" av en främmande karl får jag nog både näve och kuk som aldrig förr av min man. Haha!
    hahahaha

usch ja
    Marina såsom ni aldrig sett henne förr!!
  • Shqiptari

marina 81 skrev 2008-07-06 04:06:17 följande:

hahahahausch ja
    Men hur kommer man ens på och prova det liksom? Det måste ju vara för ens egna är som en påse och INGET annat känns där. Stackars isåfall!
  • marina 81
    Shqiptari skrev 2008-07-06 04:08:43 följande:
    marina 81 skrev 2008-07-06 04:06:17 följande: Men hur kommer man ens på och prova det liksom? Det måste ju vara för ens egna är som en påse och INGET annat känns där. Stackars isåfall!
    haha..slappmutta

jag har sett sånt där på film, det är groteskt, förstår inte det tändande i det men det är jag det
  • Shqiptari

marina 81 skrev 2008-07-06 04:10:39 följande:

haha..slappmuttajag har sett sånt där på film, det är groteskt, förstår inte det tändande i det men det är jag det
    Tur man inte har en sån. Haha!

Nej, det fattar inte jag heller. Finns mycket groteska saker folk tänder på, usch.. Tur man inte vet ens hälften!
  • marina 81
    Shqiptari skrev 2008-07-06 04:13:42 följande:
    marina 81 skrev 2008-07-06 04:10:39 följande: Tur man inte har en sån. Haha!Nej, det fattar inte jag heller. Finns mycket groteska saker folk tänder på, usch.. Tur man inte vet ens hälften!
    haha..nä finns massa konstigt

min man har lite barnsliga kompisar en del, de är bara runt 20 så man får väl förstå dem..vi var ute o åkte bil o stanna vid en Statoil för o käka o en av dem köpte en porrtidning..sånt där kan ju va lite tabu för tjejer i vår kultur men jag blev bara så less på att killarna håller på med sånt där o vi tjejer ska va såååå fiiiina..så jag tog tidningen o satt o läste högt för alla..gissa om de var generade o höll på dö av skratt! Vilka sjuka saker det stod i tidningen..gamla tanter med stoooora muttor som gillade yngre kukar osv hahahah
  • Shqiptari

marina 81 skrev 2008-07-06 04:17:03 följande:

haha..nä finns massa konstigtmin man har lite barnsliga kompisar en del, de är bara runt 20 så man får väl förstå dem..vi var ute o åkte bil o stanna vid en Statoil för o käka o en av dem köpte en porrtidning..sånt där kan ju va lite tabu för tjejer i vår kultur men jag blev bara så less på att killarna håller på med sånt där o vi tjejer ska va såååå fiiiina..så jag tog tidningen o satt o läste högt för alla..gissa om de var generade o höll på dö av skratt! Vilka sjuka saker det stod i tidningen..gamla tanter med stoooora muttor som gillade yngre kukar osv hahahah
    Haha, jag är ganska ung själv. Fyller 21 så jag vet hur killarna i min ålder är, hemskt barnsliga. Därför jag har en äldre man. Och man har ju hört en hel del av kompisar och deras pojkvänner, helt sjukt vad folk tänder på och hur vissa vill ha det.
    Haha! Tur man är olika och får vara som man vill.

Nu ska jag krypa ner brevid min man och sova. Ha det bra!
  • marina 81
    Shqiptari skrev 2008-07-06 04:20:23 följande:
    marina 81 skrev 2008-07-06 04:17:03 följande: Haha, jag är ganska ung själv. Fyller 21 så jag vet hur killarna i min ålder är, hemskt barnsliga. Därför jag har en äldre man. Och man har ju hört en hel del av kompisar och deras pojkvänner, helt sjukt vad folk tänder på och hur vissa vill ha det.Haha! Tur man är olika och får vara som man vill.Nu ska jag krypa ner brevid min man och sova. Ha det bra!
    haha..ja killar har ju en tendens o mogna senare än tjejer!

godnatt!!
Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)