• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • Anonym

Torrchocka? *s*

Står det ordet i Akademins ordbok?

• jezzzzzika
    Anonym skrev 2008-07-06 04:38:40 följande:
    Torrchocka? *s*Står det ordet i Akademins ordbok?
    Ingen aning... Spelar de någon roll?? Flört
    *Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • Anonym (Horndog)

Har provat på frun, men hon tycker det är för obekvämt så vi har aldrig kommit dit. Även om jag vill experimentera i sängen är inte hon riktigt på samm våglängd och jag vill absolut inte göra något som hon inte vill.

• minatre

Jag vet faktiskt inte, hel hand har jag inte provat. Dock skulle jag vilja säga att för alla som kan föda fram ett barn bör det rimligen vara fullt möjligt att bli fistad med Barnets huvud är bra mycket större än mannens hans eftersom han vid fisting inte knyter den och kör in den utan börjar med ngr fingrar och viker in fingrarna i handen tills alla är inne som jag förstått det. Jag har åtminstone kunnat få ut tre barn därigenom utan större svårigheter så för min del bör det även gå ganska bra att bli fistad.....men som sagt inte att bara köra upp handen! Det hade aldrig gått, utan han hade ju fått ta det långsamt och töja i så fall!

Om man är så pass liten där nere att det är helt omöjligt att få in en hand bör det vara lika omöjligt att få ut en unge där.

• HäckHäxan

Alltså kan man få ut ett barn den vägen så kan man med säkerhet få in en näve också om man vill. Har dock aldrig provat och ingen gubbe har jag heller, jag föredrar lammkött Så svaret blir väl kanske då, eller borde jag rösta nej, kanske till och med på ja.

TS vad tycker du?

Att knulla är ingen hobby, det är en livsstil!
  • Loviset

Men alltså, bara för att man kan föda barn innebär det inte att man får in en hand!

Foglossning innebär att bäckenet vidgar sig så bäckenbenet är större när barnet föds.

Jag har, som sagt, klämt ut en unge, men inte fått in en hel hand.

Jag är ett levande bevis på att ALLA inte kan. :P

• minatre

Loviset

Kolla upp kvinnan anatomi Fitthålet blir inte större pga att beckenet blir större Dock är man iofs mjukar där nere under grav pga ökad blodmängd, ungefär som när man är sexuellt upphetsad alltså!

Men jag har själv aldrig blivit fistad med hel hand så jag vet inte hur pass lätt ngn skulle få upp sin hand där. Bara att det rimligen borde gå om vi verkligen ville

• Fragile Angel
    Öhh... Har aldrig prövat, och tänker aldrig göra det.

Snacket om att man får ut en unge, då måste handen gå att få in är ju helt två skilda saker. När man är gravid vidgar sig bäckenet just för att ungen ska gå att klämma ut.
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Loviset
    minatre skrev 2008-07-06 10:43:54 följande:
    LovisetKolla upp kvinnan anatomi Fitthålet blir inte större pga att beckenet blir större Dock är man iofs mjukar där nere under grav pga ökad blodmängd, ungefär som när man är sexuellt upphetsad alltså!Men jag har själv aldrig blivit fistad med hel hand så jag vet inte hur pass lätt ngn skulle få upp sin hand där. Bara att det rimligen borde gå om vi verkligen ville
    Saxat från sjukvardsradgivningen.se
    Direktlänk www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp&PreView=

"Vad är foglossning?

När man är gravid ökar rörligheten i kroppens leder, framför allt i bäckenets leder eller fogar. Detta kallas foglossning, bäckenuppluckring eller symfysiolys.

Troligtvis är det ett hormon som kallas relaxin som ligger bakom foglossningen. Relaxin börjar utsöndras i kroppen någon gång under de tre första månaderna och fortsätter sedan att utsöndras under hela graviditeten. Det sker för att bäckenet ska bli rörligare och kunna vidga sig något under förlossningen för att underlätta för barnet att komma ut."

Alltså, bäckent blir rörligare för att kunna vidgas vid förlossningen. Alltså kan man få ut och in större föremål än i normala fall.
  • minatre

Fragile Angel

Ytterligare en med mycket underlig anatomi

Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)