-
Jag har som tur är redan en tevebänk för platteve, har bara väntat på att det här åbäket ska dra sin sista suck. Trodde fan aldrig den skulle ge upp!smarties skrev 2008-09-17 13:43:13 följande:Åh, vilket fusk, jag vill också ha plattis, men våran är hel än..suuck. :)En platt tv skulle se mycket bättre ut hemma hos oss..och då måste jag ju köpa ny tvbänk ;)
-
Haha, sure! Kom hit du, hoppas du inte är lättskrämdtejp skrev 2008-09-17 14:39:07 följande:Alltså ni har verkligen hamnat på min "fluga på väggen-lista" Skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos rätt många, för att se hur det är där Levengood/gardell ligger rätt bra på den listan kan jag säga Så ni ska ut å sätta sprätt på pengar nudå! För tv vill ni väl ha fortast möjligt
Mm..det var det jag hade planerat iaf, ett omedelbart teveinköp! Jag är sjukligt beroende av teven.
Men vad gör Thomas när han kommer hem? Ställer sig och bankar på teven, sliter i kablar, fipplar med tevedosan..och hotar med att skruva isär hela skiten och försöka laga!
*gah*
Blev sur och hotade lite fint med att slänga ut både honom och teven.
Vad fan!? -
Jävla skitteveapparater som ska vara så bra kvalitet!smarties skrev 2008-09-17 17:28:59 följande:Ååh ännu fuskigare...våran verkar aldrig ge upp :)
Våran är en Philips från mitten av 90-talet, köpt begagnad för 8 år sedan! -
Gissa vad Thomas tror att JAG har gjort!?tejp skrev 2008-09-17 19:50:57 följande:Men din karl jobbar väl om dagarna? Du får gå lös med en skruvmejsel!
Han kollade verkligen efter märken på teven, eller vätska..som om jag skulle vara så jävlig att jag medvetet förstör teven bara för att få en ny? -
Hahasmarties skrev 2008-09-18 13:23:18 följande:Herregud, varför valde vi just idag att kika in till ÖB och Blomsteraffären där nere..guud vad folk. :)Näe, går dit när det lugnat ner sig.. :P
Hade också tänkt åka dit idag, men pratade med min bror som är och målar på Biltema just nu. Han informerade lite fint om folkmängden där nere, och det var nog för att få mig att hålla mig borta!
-
Alltså vad är det med ordet "gratis" som gör att folk tappar all logik?!
Det är smockfullt ÄN utanför ÖB, vid korvståndet!!
Thomas åkte förbi nu när han var ute och handlade, och berättade nu när han kom hem att det var sååå jäkla mycket folk, men att alla verkade köa utanför ett korvstånd.
Är det så otroligt åtråvärt med en gratiskorv??? Är det VÄRT, att stå ute i kylan och köa i all evighet..för en korv..?
jisses, ibland tappar man tron på mänskligheten!
-
Vaaa..? Är det marknad idag?? Vadå för marknad? Blge marknad?
Jag är verkligen clueless ibland, det har jag helt missat. Men då håller den väl på hela helgen också? Kanske vi hinner ner i morgon eller på söndag..
Eller ja, vad ska vi dit och göra egentligen..det är ju bara samma skit som alltid annars. Skulle vara för godisremmarna då. Karusellerna tänker jag INTE sätta Xander i, inte efter det som stog i tidningen. För jag antar att det är Axels som kommer den här gången också?
-
smarties skrev 2008-09-19 09:09:07 följande:Ja, Borlänge marknad, i Folkets park. :) Hela helgen :)
Tackar!
Usch, ångrar att jag läste din blogg idag..det påminde mig om vad jag borde göra..
Lägga ut saker på Tradera...
Har sååå förbannat mycket urvuxna kläder...!! Och jag VET ju att det ligger en rejäl summa pengar i dom där kassarna..men fan så drygt det är att fota och lägga upp, och sen packa och skicka iväg. Det enda roliga är ju att se buden och få in pengarna
-
Grattis Knastroll!!

-
Nån mer som är med i Buzzador?
Jag fick idag hem en hel låda med Modifast, chokladbars
Det är ju måltidsersättning, och meningen är ju att man ska äta två såna istället för en måltid. Men dom var ju faktiskt jäkligt goda..
Risken finns ju att hela lådan försvinner..och då försvinner ju även vitsen med bantning
Och nä, jag bantar inte! Meningen är ju att jag ska provsmaka, och dela ut så att andra får provsmaka och sedan lämna in en rapport till Buzzador. Så jag får nog skynda mig att dela ut dom här