Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-09-19 09:07:31 följande:
    Vaaa..? Är det marknad idag?? Vadå för marknad? Blge marknad?Jag är verkligen clueless ibland, det har jag helt missat. Men då håller den väl på hela helgen också? Kanske vi hinner ner i morgon eller på söndag..Eller ja, vad ska vi dit och göra egentligen..det är ju bara samma skit som alltid annars. Skulle vara för godisremmarna då. Karusellerna tänker jag INTE sätta Xander i, inte efter det som stog i tidningen. För jag antar att det är Axels som kommer den här gången också?
    Ja, Borlänge marknad, i Folkets park. :) Hela helgen :)
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-19 09:30:23 följande:
    Tackar!Usch, ångrar att jag läste din blogg idag..det påminde mig om vad jag borde göra..Lägga ut saker på Tradera...Har sååå förbannat mycket urvuxna kläder...!! Och jag VET ju att det ligger en rejäl summa pengar i dom där kassarna..men fan så drygt det är att fota och lägga upp, och sen packa och skicka iväg. Det enda roliga är ju att se buden och få in pengarna
    Det underlättade rejält att använda powerlistern iallafall kan jag lova..gud vad skor jag fick iväg, o snart är det dags för kläder :)
  • smarties

Knastroll är 9 centimeter öppen, har dropp och EDA, fick sms för en stund sen, snart så! :)

• smarties

Grattis GrannTroll :D
    Ska bli spännande att se den lilla envisa parveln :)

• smarties

Pust, här flyttar vi grejor och packar.
    Jag hatar att flytta, men älskar att flytta in. :)

Och flyttstäda ska vi inte ens prata om... :P

Ska bli skönt när det är klart..faktiskt.
    *återgå till packandet*

• smarties
    tejp skrev 2008-09-21 15:31:33 följande:
    Grattis knastroll!!!Va roligt att äntligen få flytta iaf! Det kommer väl hemma hos repotage i tråden sen
    Haha, ja, fortskridande reportage om hur mycket vi svär över att vi inte köpte ännu mer saker på Ikea när vi väl hade chansen.. :D
  • smarties

Knastrolls son ska heta Elias, och de mådde tydligen bra, har inte hälsat på tack vare flytten idag, men han hade fått sin mammas näsa hälsar den nyblivna mormodern :)

• smarties

Någon som har koll på musik? =)
    Hörde en sån bra låt på marknaden i fredags, och jag har den i skallen och måste bara ha den.

Lät som tja,Marley? "Rise up" var refrängen, och det var något utz utz aktigt.. :D
    Någon som har en aning om vad det kan vara för låt?

• smarties
    badthing skrev 2008-09-21 23:57:31 följande:
    Vet numera 4 barn som heter Elias. Vilket bra namn jag valt. ;) Och alla andra också såklart! Smarties: Har du hittat på låten? :P
    Näe, jag har noll koll på musik numera, jag kan bara synth tror jag :D
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:23:28 följande:
    Nån mer som är med i Buzzador?Jag fick idag hem en hel låda med Modifast, chokladbars Det är ju måltidsersättning, och meningen är ju att man ska äta två såna istället för en måltid. Men dom var ju faktiskt jäkligt goda..Risken finns ju att hela lådan försvinner..och då försvinner ju även vitsen med bantning Och nä, jag bantar inte! Meningen är ju att jag ska provsmaka, och dela ut så att andra får provsmaka och sedan lämna in en rapport till Buzzador. Så jag får nog skynda mig att dela ut dom här
    Ja, men har inte fått något roligt på ett tag, sist var storytel..och nja, det var väl ingen hit, vill ha något kul nu :)
Svar på tråden Poppispinglorna