Poppispinglorna
Men att dom är så duktiga på att fota, ungarna ser aldrig så här glada ut när jag försöker fota dom, och syskonkortet, dom fick dom att sitta bredvid varandra, bara det är en bedrift :D
Hm, nu har karln fått någon knäpp eller nåt. Han ringde och pratade med nya hyresvärden, och fick höra att man fick göra om i lägenheten bara det såg bra ut..så nu ska han tydligen göra om där i nya lägenheten, jisses..vad har hänt? Han som aldrig ville tapetsera och måla igen :D
Jag önskar jag hade en karl som vore hantverkare..då kanske något blev gjort.. :)
Gud vilken grinig Moa jag har idag, hon har fått nys på mina skor, och ska prova dom, men blir jätteförbaskad när hon inte kan gå i dom.. :P
Vi måste åka till Ikea igen i helgen, suck.
Dom har gett oss fel madrasser till ungarnas sängar, och ja, då lär vi ju åka dit o byta till rätt.
Blä. Kul o åka dit o tillbaka för ett par madrasser.. :P
Han är såå söt lilla Liam, fick mig en liten titt när dom kom hem...Moa såg chockad ut o undrade vad f-n det där var för något, o Max han ville visa en låtsassnigel han hade i handen.. :D
Gud vad jag är förbannad!
Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
Polisen hittade bilen parkerad, så dom skulle läsa lusen av honom =)
Vi bestämde oss för att inte anmäla iaf, men hade något hänt..då jäklar..
..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)
Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)
Får ta det nästa gång :P