Inlägg från: Nirnaeth |Visa alla inlägg
  • Nirnaeth

Poppispinglorna

Michaela83 skrev 2008-09-24 08:55:32 följande:
    Var samma här med
    Ja, inte är det annorlunda här. Den enda idén han faktiskt fullföljt var köket, men efter mycket tjat då.

I våras kom han på att vi borde bygga om balkongen. Så att den blir större och inglasad. Han gjorde upp ritningar, och målade upp värsta scenariot för mig. Jag var såklart eld och lågor..
    Men när tiden gick, och jag frågade hur det blev med balkongen så kom det; Mjaa..men..äsch..det får bli sen nån gång.
    Vilket betyder att det aldrig kommer inträffa.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-09-24 19:44:14 följande:
    Hejhej tjejjer..Är in och läser ikapp en snabbis.. :) Tror hela Blge ska ut på Lördag, ALLA jag pratar med ska ut!  Mini: Avstannade värkarna?Nirna: Har du blivit mörk i håret igen?
    Mmm..ALLA utom jag då isf.. Jag lär vara strandad hemma med tuttarna redo i flera år framöver känns det som!

Yes, nu är det blonda ett minne blott!
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-09-24 20:22:09 följande:
    går det inget bättre med smakisar/gröt ännu?
    Inte det minsta *suck*
    Jag börjar ge upp hoppet om att någonsin kunna ge henne nån annan mat. Hon sitter med oss vid bordet, varje måltid. Och jag hoppas ju att det ska göra henne lite sugen, och intresserad. Men än har hon inte visat några tecken.

Läste nån tråd nyligen, om en mamma som hade en 1-åring som inte ville äta nåt heller, bara ammas. Jag vill verkligen inte amma så länge...iaf inte helt! jag kan gärna nattamma, och lite ibland, men inte helt..

Jaja, hon är 6,5 månad nu..så än är det väl "normalt" eller vad man ska säga.
  • Nirnaeth
    Knastroll82 skrev 2008-09-24 20:26:31 följande:
    Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.
    Välkomna hem! Och grattis igen!
    Vilken pärs det måste varit, att ha värkar så länge. Jag begriper inte hur man står ut.
  • Nirnaeth

Ååååh..shoppingkväll!! Och vi har föräldramöte på dagis
    En av oss måste dit, och den andra måste passa ungarna.

När får po.p in kläderna som dom gjort tillsammans med 10 gruppen??

• Nirnaeth

Äsch, såg ju nu att dom kommer 22 oktober

• Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-25 09:34:47 följande:
    Ja men det börjar ju inte förrens kl 20 å då är väl föräldrarmötet slut? ;) Läste nått i poptråden om den 22a november??
    Hehe, ja det är det ju! HAha, då kan jag ju gå! *wii*

Hm..dubbla budskap alltså, i tidningen jag fick stog det 22 oktober..hoppas på det datumet då. Dom kläderna är det ENDA jag fattat tycke för i pops sortiment nu.
  • Nirnaeth

Fnys...

Våran nya teve har äntligen kommit!! Efter en hel vecka utan teve
    Enligt företaget som vi beställde ifrån skulle den levereras till dörren.

Gissa vart den är?? På Maserfrakts terminal! Det är inte en jäkel som har rint eller försökt köra hit den, för jag var bannemej hemma hela dagen igår.
    Vad fan, är det "leverans till dörren" så räknar jag med att det är MIN dörr den ska levereras till, inte Maserfrakts.
    Vi fick ett brev idag, så jag smsade alla uppgifter till Thomas, så får han väl försöka knöla i den i våran bil då. Men ikväll har vi iaf äntligen en teve..och då är jag inte hemma

• Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-25 21:07:33 följande:
    ..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)Får ta det nästa gång :P
    Nä jag är inte heller där, orkade inte gå
    Jag kollade på white chicks, men sen kom Thomas och ville mixtra med nya teven..
    Så nu lusläser jag Ikeas hemsida, och önskar att jag hade lite godis hemma..*sugen*
  • Nirnaeth

Bara att konstatera: jag är en superfegis..

Usch, Thomas tyckte att det var en bra idé att se I Am Legend ikväll..jag höll inte med, men han övertalade mig.
    Jag kollade i kanske 15 mintuter, sen sprang jag ut med hjärtklappning. Det hände inte ens nånting på filmen..men jag VET att det KAN göra det..
    Jag vet vad filmen handlar om, och jag vet vad det är som kommer fram när det blir kväll..och jag vill inte se!!

Vad fan...kunde vi inte bara hyrt nån astöntig parodifilm, som jag gillar

Svar på tråden Poppispinglorna