-
å trist med semestern,men som du säger tur att det var nära hem,hoppas ni får skoj vad ni nu hittar på här hemma då istNirnaeth skrev 2008-07-16 08:33:52 följande:Ja det var lite trist, men tur iaf att vi inte hade så långt hem. Hade ju varit värre om vi setat på Västkusten eller nåt. Nu tog det ju inte ens en timme att åka hem. Vi kan ju fortfarande åka tillbaka, stugan är våran tills på lördag, men nu känns det skönast att vara hemma. Hur övertalar man en tuttgalen bebis att flaskan går bra den med?? Vi ska på barnfritt bröllop på lördag, och har barnvakt åt båda barnen. MEN, Adele är inte ett dugg impad av flaskan, vare sig med bröstmjölk eller ersättning!Thomas sitter och försöker mata henne nu, men det går nog inget vidare med tanke på hur hon låter Har aldrig behövt flaskmata henne tidigare, så hon är ju inte direkt van vid det. Provade nån gång när hon var jätteliten, och då gick det bra. Men sen har vi inte försökt nåt mera, eftersom amningen funkat så bra och jag inte behövt lämna henne.
-
Hörrni dagisproffsen,hur märker ni barnens kläder? är väl dags att börja tänka på sånt nu

-
ligger i sängen och är mättMartha skrev 2008-07-16 21:45:37 följande:Hej flickor vad gör ni i kväll?
vi hade kudde och filt i början (oktoberbebis) sen när det blev kallt blev det åkpåseMiniMie skrev 2008-07-16 21:50:35 följande:häj hopp... vi köpte en korg till våran city cerox 360. Nu undrar jag lite. VAD har man i inför en "vinterbebis" som vi kommer att få??täcke? kudde? åkpåse?.. är helt lost =/
-
men hur vet personalen vad som är vems om det inte står namn itejp skrev 2008-07-16 13:45:46 följande:Märker?Hehe jag är inte alltför noga med det Men tex ytterkläder syr jag i namnband(läs mamma syr i)Och i vanliga innekläder skriver jag om det är nått jag är rädd om. Po.p har en superbra märkpenna tycker jag!
-
Isac fick ett par snygga mini rodini brallor med gitarrer på
själv fick jag leggings,men det ska tydligen regna hela helgen och vi ska på festival så jag borde kanske ha köpt nåt varmare 
-
Nu är vi hemma igen! Vi har varit på rock-weekend i kilafors,heeeeeeeeeeelt underbart förutom vädret då,mest regn! suveräna band,god mat och cider
Men det var jobbigt att vara ifrån Isac så länge(2 dygn) men han har haft det jättebra och var glad och klängig 1 min när vi kom hem sen hade han annat att göra!
Grattis Moa

-
Stackars Isac är så himla känslig för myggbett,han fick ett på kinden och han är svullen från hakan till pannan
Han har fått tavegyl så det har iaf slutat svullna,hoppas svullnaden lägger sig fort nu oxå! Han är då glad och pigg iaf,både hon på blge sjukhus och apoteket varnade för trötthet men han härjar runt högt och lågt så ingen sån effekt här inte!
-
Ylva: han har varit pigg och glad,men det ser så hemskt ut när han är så svullen
han brukar få stora myggbett,men detta var extremt,kanske man är känsligare för bett i ansiktet? tack och lov har han inte fått bett av annat än mygg men antar att han är känslig för andra odjur oxå när han får såna myggbett...
-
tycker oxå det låter som värmeutslag,Isac har haft det några ggr! Fast han hade i nacken,men man måste väl kunna ha det lite varsom?Martha skrev 2008-07-22 11:52:51 följande:Guud... Nu är Malva jätte prickig.. Fick se när jag tog av blöjan att hon hade en massa små prickar på rumpan å på magen... Nu när hon ligger i vagnen fick jag se att hela tummen är full med små prickar men dom är mer som små fylda finnar eller nått.. gah. -
åh drygtMartha skrev 2008-07-23 12:25:51 följande:Malvas utslag är fortfarande inte borta... Nu har hon fått blåsor på benen oxå.. *sucka* har ringt sjukvården igen får se vad de säger nu då.. i går sa de bara att prickar var inget å oroa sej för..
även om det inte är nåt att oroa sej över vill man väl veta vad det är!
Ingenting på Havanna?