Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

smarties skrev 2008-07-24 14:19:13 följande:
    Hm, det är något lurt på gång, idag tror jag det händer saker..
    vaaaa vadå?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-24 21:51:16 följande:
    ååå så skönt.. jag å karro var på kupolen helt utan barn innan det var oxå skönt.. :)
    fusk *avis* vad blrv det shoppat då?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Knastroll82 skrev 2008-07-24 23:57:08 följande:
    Hihi, Ingela är snorfull!
    åh hoppas hon har skoj imorrn bitti lär inte bli så skoj
  • znoozan
    smarties skrev 2008-07-26 21:10:31 följande:
    Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)
    vi hade tvillingvagn tills Jimmy var nånstans mellan 2.5-3 år,men hade börjat med ståbräda innan eftersom han inte ville åka ändå!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-27 16:32:15 följande:
    Guuud va man blir slut efter några dagar på stranden.. Nu önskar man nästan att det skulle bli lite mulet så det känns rätt att bara vara hemma.. ;) Men i morron är det ändå inskolningssamtal på dagis så vi ska vara hemma. Tjejerna lär vila sej lite oxå...  Sen så är det bara en vecka kvar tills inskolningen börjar.. Guuud va sommaren gått fort!!!
    ja nu är det då mulet
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-27 17:18:46 följande:
    Jaa skönt om det blir åska och regn så det blir lite bättre luft ute och inne..
    Det åskar här! Hoppas regnet kommer snart oxå!
  • znoozan
    Linda77 skrev 2008-07-29 17:45:05 följande:
    Hej!Måste få låna er tråd igen Är det nån som vet varför Polarn och Pyret på Kupolen är stängt? Är det för alltid eller tillfälligt?
    Hade jag ingen aning om att det var,så konstigtFörvånad Dem borde väl sätta upp en lapp om varför!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-07-29 14:16:09 följande:
    Men fy vad jobbigt. Förstår att du är irriterad. Men JAG har inte semesterstängt. Jag kommer i em .Nån annan blivande brud som vill provsminkas
    inte blivande brud,men partypinglaGlad Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vetKyss 
  • znoozan
    Linda77 skrev 2008-07-29 18:27:21 följande:
    Nej, alltså fanns inte ett klädesplagg kvar därinne och på lapparna som fanns stod det att de hänvisade till butiken i Falun.Har ju inte hört nåt om att de ska stänga så det kändes så konstigt. Nu är det ju inte jättelångt till Falun, men ändå....
    vad konstigt,dem har ju inte sagt nåt om stänga/flyttaFundersam nä det är ju inte långt till falun men man är ju oftare på kupolenFlört
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-30 09:23:40 följande:
    vad tycker ni??? Snygg va??!!!!
    japp!
Svar på tråden Poppispinglorna