Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-08-04 09:39:47 följande:
    Men hjälp!! Vad heter pastasorten, som är som runda "ringar" med fyllning i. Man kan ha ost, skinka, bacon..etc??Jag har en hel burk full, men kan inte komma på vad dom heter..
    tortellini!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Halleluja moment: När vi skulle gå upp kutade Isac iväg,till Jimmys rum-och blev kvar! Hörde att han hämtade böcker och "läste" för Jimmy,ingen Jimmy som ropade att I skulle hämtas så jag låg kvar i sängen,guuuuud så skönt! Man lär ju passa på,inte ofta man får ligga kvar och dra sig!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-08-05 09:32:13 följande:
    Haha jisses.Kom hem nu till lägenheten, kände doften av sprit och bakfylla redan när jag klev ur hissen.. :)Karln är TOKBAKIS efter svensexan igår :D
    hade han skoj då? vad fick han göra?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-08-05 10:29:40 följande:
    Nästan hoppa fallskärm, bli iputtad i Långsjön, åka gocart, relaxa, supas ner ordentligt, och bära ett minimalt förkläde.. :D
    hu då iputtad i långsjön lät grymt! måste vara skön känsla att inse att man slipper hoppa fallskärm
  • znoozan
    smarties skrev 2008-08-05 10:36:24 följande:
    Mjo, jag skulle nog svimmat om dom sagt något sånt.. :DTur nog är han ledig idag, vi tog ledigt åt honom i smyg.. :D
    hehe han lär vara ganska glad nu att han är ledig
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-05 10:40:44 följande:
    Znoozan gick det å ändra dagis tiden?
    ska ringa nu! ben& jerry idag igenRäcka ut tungan
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-05 10:46:31 följande:
    Hihi ja vi har fått lite dille på det :)
    det gick bra att ändra,vi ska dit på fredag ist! du ska vi shoppa skor imorrn? vilken tid skolar ni in då?
  • znoozan

gaaaaah vad trött man kan bli på fl,det går inte att ladda upp bilder i gallerit,har försökt flera ggr idag  Har fl krånglat för er andra oxå senaste dagarna? ibland kan jag inte logga in och det går oftast inte att citera.....

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-05 21:47:47 följande:
    Vaddå, va, shoppa utan mig?
    följ med du oxå kupolen imorrn!
  • znoozan

Martha: vad fint det blir! Hur stor är stugan då? mer som ska renoveras?

Svar på tråden Poppispinglorna