Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-08-06 18:33:21 följande:
    HejhejI dag har varit en jäktig dag.. :) Först dagis å sen kupolen å letade skor... men gud vilket dåligt utbud... skulle ha gummistövlar och joggingskor till tjejjerna.. men inget dög.. (åt mej alltså)  Köpte varje fall ett par jätte söta rutiga med pippi (såklart) på åt Malva å ett par joggingskor till Havanna.  nu sitter jag hemma hos mina föräldrar på altanen å surfar lite :)
    ja inte trodde man väl att det skulle vara så svårt att hitta ett par snygga skor till barnen! Vet inte vart man ska leta mer? när varken kupolen,falun eller coop hade
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-06 19:01:06 följande:
    ICA maxi då?
    ja får ta en kik där! Måste till kupolen igen och byta det jag glömde idag
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-08-06 20:21:06 följande:
    Ica Maxi har snorbilliga skor om inte annat, Peppe köpte sina finskor där, tokfina för 40 kronor :D
    Förvånad Det var verkligen billigt!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-06 21:50:32 följande:
    Men det blir det inte , tyvärr. Tittade på webben nu. Men man kan ju ha trevligt ändå
    väderYlva is backFlört
  • znoozan
    MiniMie skrev 2008-08-07 08:34:50 följande:
    ...kikade in hur man låg till med graviditeten.. glömmer lixom bort att räkna..och..hade jag gjort nu med, två veckor fel.. är nu bara 60dagar kvar till detta är "över". 8veckor.. inte 10 som jag hade trott....urk..tiden går undan.Namn som vi komit fram till:Theo / TeodorAntonOliverVar gärna med och tyck..eller gr fler förslag.. för de här var ju ritkgit svårt.. vi som kollade kön bara för att de skulle vara enklare med just namn/köns biten.. de har blivit allt annat än lättare... =/
    jamen visst är det svårt med namn! Vi visste oxå att det var en kille men det hjälpte ju inte oss som gillade olika namn! Theo/Theodor gillar jag eller W/vincent hmmm hade en lång lista när I låg i magen jag kommer nog på mer snart
  • znoozan

Nirna: det hände mig massor med gånger,dagis ringde-febrigt barn,kom dit och gossen skuttade runt glatt och febern var som bortblåstFundersam 

• znoozan

Smarties: Iiiiih sista dan som ogift nu då Martha: låter skoj jag vill!

• znoozan

*suck* fl krånglar fortfarande,jag kan inte citera

Smarties: kul,det lär inte bli lätt för dig att somna ikväll kan jag tro
    hoppas ni får en underbar dag och att vi snart får se bilder

Martha: Ja visst behöver vi komma iväg på lite semester-med  shopping i lugn och roRäcka ut tungan och vin of course

• znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-08 09:16:41 följande:
    Vad väger era 1 åringar!? Eller vad vägde era barn vid 12-13 månaders ålder?
    Isac var 81 cm-8.7 kg  vår inskolning börjar oxå 18-och mammigt barn här med... hoppas att det går bra ändå,fröknarna tror det iaf!
Svar på tråden Poppispinglorna