Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

JePaLuLi skrev 2008-08-05 08:21:50 följande:
    Här är det också skitväder. Ska nog packa lite, annars händer det inte så mycket tror jag.Är det bestämt nåt inför fredagen? Tid? Vad ska vi ta med oss?
    det undrar jag oxå

det blåser ju rejält ute idag.idag får man ta det lugnt har knappt fått nån sömn pga makens radio som startade mitt i natten.sen har katten terroserat mig en hel del i natt oxå.
    Skorpan08 skrev 2008-08-05 07:10:44 följande:
    Godmorgon!Verkar som det blir samma skitväder idag. SuckJag vill ju vara ute i rtädgården och jobba.Vad händer hos er idag?
    vi ska ev titta på en bil om man nu vågar sig ut.annars får det bli en rensa ur garderoberna dag
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-04 23:13:12 följande:
    Någon som vill ta en fika på ikano imorrn om de blir väder så man kan gå dit ut??
    har tyvärr inte råd.hade gärna tagit en fika
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-05 09:26:50 följande:
    här är de med knappert med tanke på att liam fyller om ca 1 vecka och några dagar..Idag händer la inte nåt, skulle fått besök med eftersom vi ska på bio ikväll , så vart de lite tajt med tiden tyckte vi, så får se.. mm *funderar** kanske de blir öppnis i em så barnen får leka av sig, de öppnar ju idag..

ja det börjar bli knapert med pengar.var ju på busfabriken igår och det blev dyrt i slutändan.

vad för film ska ni se ikväll?

hoppas det blir bra väder snart så man kan gå till valla gård eller trädgårn i stan.

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-05 09:28:23 följande:
    alltid lika trevligt, men igår var ja så förbannat trött bara, men fick allt ligga på soffan 1 timme på em och vila mig medans Almas sov i morfars säng

ja du behöver ju vila.här kan man nästan stå och sovaSkrattande

vad ska ni hitta på idag?vi ska ev kika på en bil.sen så ska jag rensa ut här hemma då vi ev ska ha loppis i helgen.

• ciccielv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-05 09:49:40 följande:
    Jag undrar oxå vilken tid det blir på fredag, skulle bli jätteglad om vi kom fram till nåt idag för då kan jag säga det till sambon så kan han kanske kan sluta lite tidigare på fredag, jag kan komma till Fru T tidigast 18.00.
    ja dt vore bra om man vet villken tid man ska komma.måste ju säga till maken villekn tid jag ska åka
    Maria84 skrev 2008-08-05 10:05:44 följande:
    Här ska vi till bvc om ett tag, ska bli intressant att se hur mkt han har växt sen sist, är en månad sen vi var där. Lucas och jag gick upp vid 6 så jag har hunnit med en del sen dess.. Sitter och kollar efter lite mönster att sy efter men inte lätt att hitta på nätet, ciccielv, du kanske har några tips?
    det finns en hel del symönster på tradera.sen kan man fynda det ibalnd på ex myrorna
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-05 13:32:01 följande:
    det konstiga e att det är mer "dött" här inne i tråden nu när det är dåligt väder än vad det va när det va bra väder å alla borde vart ute
    kan bara hålla med.idag var både parkeringarna vid ikano småckfulla.jag fann till slut bårder till sonens rum.nån dag ska jag slipa sista väggen o tapetsera klart sonens rum

kl 18:30 på fredag blir bra

Marayah villken tid hämtar du upp oss?
    Apipoulai skrev 2008-08-05 13:45:35 följande:
    Är det första gången ni träffas, eller känner ni varandra sedan tidigare?
    vissa i tråden har man träffat många gånger och alla är lika trevligaGladmånga har man aldrig sett pga många förhinder osv.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-05 15:33:14 följande:
    Någon mer som skall till Hjärta till hjärta idag ?
    inte idag men ev lördagGlad.jag har rensat här hemma o ska iväg o lämna massor med prylar till återbruksboden
    jannovich skrev 2008-08-05 15:54:55 följande:
    Jag var där i lördags Vi hittade en del trevliga saker!Idag har vi annars varit i Vadstena och turistat på slottet Men det kändes som en riktigt ruggig höstdag när det blåste ... huga! Vad har ni andra hittat på idag?
    fart omkring i tapetaffärer samt kollat på mobiler.sen har man hunnit rensa en hel del här hemma.mycket ska skänkas en del ska vi ha till loppisen framöver
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-05 14:41:56 följande:
    Jag har nog träffat de flesta här minst en gång i alla fall.. Men jag har ingen aning vem som är vem när man träffas live... Blir väl att ta med namnlappar på fredag.

ja vi har setts en gång.namnlapp är bra förslag.jag kan några namn på en del i tråden.men jag o namn är pinsamt för jag glömmer namn på 2 sekunderSkrattande

fick du ordning på sufletten på vagnen?

• ciccielv
    Apipoulai skrev 2008-08-05 16:31:09 följande:
    Okej, jag får väl också dyka upp på nån träff framöver, för att visa upp mig. ;)
    inget elak menat.men det vore kul om alla i tråden kunde träffas samtidigt oxå
    dinana skrev 2008-08-05 16:32:34 följande:
    när skall ni ha loppis?
    vet inte ännu ev nu i helgen eller nästa helg.måste fixa tlf numret först till icke dolt för att kunna lägga in annons i corren.
    dinana skrev 2008-08-05 16:33:41 följande:
    humm, nej har inte orkat ta tag i det där ännu.. men skall se om jag får lite tid över någon dag så skall jag se om jag kan tvätta sufletten.
    det brukar vara lätt att tvätta sufletten.men man brukar bli rejält blöt när man sköljer o vrider ur vattnet
  • ciccielv

Mammatill4a
    vad önskar sig din son i födelsedagspresent?

Svar på tråden Linköping, någon? del 2