• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-28 11:17

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2

Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • HäckHäxan
    Tingilya skrev 2008-07-27 15:00:22 följande:
    Måste vara så
    Aha..
    DILF = daddy i like to fuck!!!!!
  • Beckah82

Tänk... 1015 röster

Hoppas folk vid detta laget börjar fatta hur vanligt det är med fladdermus

• Anonym (fjäril)

Nu lilla vännen ska du få höra
    va du med en liten hårfön kan göra,
    sätt den i muffen o brummelibrus
    så har du fått dig en fladdermus

Brukar messa runt denna på fyllan ibland. Sist skickade jag till mina kk:s....hmm...dom fattade rätt snabbt att jag inte var helt nykter

• Anonym (Ful)

Världens fulaste snippa enl mig själv. Bullig med de inre läpparna större än de yttre. Men men ... den duger till maken så det är väl något jag får leva med.

• Tutilure

Kan inte rösta eftersom jag inte har en "snippa". Däremot så har jag ett underliv.

Nej, men jag vägrar att kalla det "snippa", det måste vara ett av världens fulaste ord.

• H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-27 15:35:21 följande:
    Tänk... 1015 röster Hoppas folk vid detta laget börjar fatta hur vanligt det är med fladdermus
    "Fladdermus" hihi
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • ludenben

Jag har ingen snippa, jag har en muff (eller en mus)... hatar ordet snippa, så fuuuult. Så jag kan inte rösta....

• Pallas

Har lååånga inre blygdläppar. Har haft grava komplex för det tidigare men inte längre. Har blivit kallad "fladderfitta" av en mindre sympatisk älskogspartner.

• Beckah82
    Pallas skrev 2008-07-27 20:58:54 följande:
    Har lååånga inre blygdläppar. Har haft grava komplex för det tidigare men inte längre. Har blivit kallad "fladderfitta" av en mindre sympatisk älskogspartner.
    Jag hade också komplex. Det gick över men jag trodde iaf inte det var vanligt tills jag kollade här på FL och det visade sig vara extremt vanligt ju
  • Pallas

Beckah: Ja, det är vanligt. Dock har jag aldrig sett någon med så långa som mina. Ja, inte för att jag går och stirrar andra kvinnor i skrevet hela tiden, men man noterar en del under 15 års elitidrottande med gemensamma duschar.

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?