Hur ser din snippa ut?

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2
Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
Tänk... 1015 röster
Hoppas folk vid detta laget börjar fatta hur vanligt det är med fladdermus
Nu lilla vännen ska du få höra
va du med en liten hårfön kan göra,
sätt den i muffen o brummelibrus
så har du fått dig en fladdermus
Brukar messa runt denna på fyllan ibland. Sist skickade jag till mina kk:s....hmm...dom fattade rätt snabbt att jag inte var helt nykter
Världens fulaste snippa enl mig själv. Bullig med de inre läpparna större än de yttre. Men men ... den duger till maken så det är väl något jag får leva med.
Kan inte rösta eftersom jag inte har en "snippa". Däremot så har jag ett underliv.
Nej, men jag vägrar att kalla det "snippa", det måste vara ett av världens fulaste ord.
Jag har ingen snippa, jag har en muff (eller en mus)... hatar ordet snippa, så fuuuult. Så jag kan inte rösta....
Har lååånga inre blygdläppar. Har haft grava komplex för det tidigare men inte längre. Har blivit kallad "fladderfitta" av en mindre sympatisk älskogspartner.
Beckah: Ja, det är vanligt. Dock har jag aldrig sett någon med så långa som mina. Ja, inte för att jag går och stirrar andra kvinnor i skrevet hela tiden, men man noterar en del under 15 års elitidrottande med gemensamma duschar.