• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-28 11:17

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2

Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • JooCee
    Zofye skrev 2008-07-27 21:12:40 följande:
    Det har du rätt i men det var ju inte det jag sa. Jag menar bara (kanske skrev något otydligt?) att ALLA vet inte att ordet snippa numera också är samlingsordet för kvinnans könsorgan.
     Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Beckah82
    Pallas skrev 2008-07-27 21:10:52 följande:
    Till knäna når de iaf inte (tack och lov) men här korvas det iaf inte ihop sig nåt. Roligast är att de går att dra ut så de blir 7-8 cm långa!
    Jag har inte mätt mina. Gissar på ca 5 cm.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Anonym (vackert)

Till inlägg 30:

Det är tvärt om väldigt vackert när en kvinna ser ut som du gör mellan benen. Sexigt och läckert.

• MammaMandiz
    Beckah82 skrev 2008-07-27 21:06:36 följande:
    Jaha? Men du tycker alltså jag skulle skriva en rubrik som passar alla? Varför? När det nu äntligen finns ett bra och vedertaget ord som alla vet vad det är. -Hur ser din mus ut? -Han är brun, med naken svans, morrhår och långa tänder.-Hur ser din muff ut?-Lurvig, varm, rund, sitter på ratten i bilen.-Hur ser din kisse ut?-Mjuk, lång svans, vassa klor, som katter brukar.-Hur ser din slida ut? (observera att slidan ebart är själva hålet i kvinnans könsorgan, inte hela paketet)-Fuktig, varm, rosa-Hur ser din puppa ut?-Den har blivit en fjäril nu.-Hur ser din fialisa ut?-Fialisa? Nej min hund heter Greta.osv osv osv osv jag tror du fattar poängen....

(¯`°?.¸ ღ♥ Tyra ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-07-27 21:17:54 följande:
    Trodde att jag va ensam om att tycka min snipa va ful!! Skäms så mycket för det! De yttre är lite bulliga, och de inre är lite skrynkliga o hänger utanför.. Funderar på att operera men har varken pengar till de, o vet inte hur resultatet kan komma att bli.. kanske tom så att de blir fulare?! Eller att man tappar känseln?!Jag besväras vekligen utav dem, kan inte rikigt slappna av när ag har sex och de skaver när jag cyklar o så, o så känns dem bulliga utanpå byxor å så, sen är den "liten" oxå i förhållnade till mina propition på lår o mage o så..Usch säger jag bara! Men skönt att veta att det tydligen är vanligt med fladdermus!
    Här har du en till... Kunde varit jag som skrivit det inlägget, precis så ser jag ut och känner mig.
  • Anonym (ändring)

konstigt nog har den ena inre blygdläppen vuxit ungefär de senaste 5 åren och hänger nu utanför. Bryr mig inte så mkt estetiskt, tittar ju inte så ofta på den *S*, men känner ibland att det skaver. inget skönt.

Har era förändrats med åren?

• Anonym

De yttre är större och täcker de inre läpparna. Mina inre är rätt små. Men sen har jag ett till veck under de som sticker ut lite. Räknas de?

• Anonym (?)

Dom inre skrynklar ihop sig lite på mig och då blir de lika långa som de yttre.

Påpekar också att en slida är ett knivfodral. Kanske därför man kallar könsorganet för det? Eller tänkte jag för långsiktigt nu?

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?