• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-28 11:17

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2

Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Anonym (ändring)
    Musetti skrev 2008-07-28 12:52:08 följande:
    Mina inre blygdisar e olika långa, den ena tittar fram
    Så är min med. Och det har blivit så på senare år att den ena vuxit. Jag tycker det är skit irriterande, skaver liksom mer. Känns som man vill knöla in den innanför det yttre.*S*

Har dina alltid varit så eller har det förändrats med åren?
  • Anonym (mm)

Har haft 2 tjejer med väldigt långt utstående inre blygdläppar liksom väldigt stora hängande... Jag tycker det kan se lite lustigt ut men de är fan tändande att suga tag i dom med munnen!

• Anonym (ok)

lustigt?? hoppas du inte sa till dom att dom såg lustiga utFundersam hur är det med din balle då?? har den inget "lustigt"... lutar lite åt höger eller nåt??

Anonym (mm) skrev 2008-07-28 13:21:04 följande:
    Har haft 2 tjejer med väldigt långt utstående inre blygdläppar liksom väldigt stora hängande... Jag tycker det kan se lite lustigt ut men de är fan tändande att suga tag i dom med munnen!
  • Anonym (mm)

Anonym (ok) skrev 2008-07-28 13:23:42 följande:

lustigt?? hoppas du inte sa till dom att dom såg lustiga ut hur är det med din balle då?? har den inget "lustigt"... lutar lite åt höger eller nåt??
    Nej jag sa inte att det såg lustigt ut :)

Ballen är faktiskt lite sne ja åt vänster !
    och det ser med lustigt ut haha men den är nog bättre än en rak..

Dock är de inget fel med stora blygdläppar det är nice tycker jag.
  • Anonym (ok)
    okej, tur att de inte fick veta att de var lustiga då... inte för att jag har stora och tar åt mig, bara tänkte på de där tjejerna...
    Anonym (mm) skrev 2008-07-28 13:26:35 följande:
    Anonym (ok) skrev 2008-07-28 13:23:42 följande:Nej jag sa inte att det såg lustigt ut :)Ballen är faktiskt lite sne ja åt vänster ! och det ser med lustigt ut haha men den är nog bättre än en rak..Dock är de inget fel med stora blygdläppar det är nice tycker jag.
  • Anonym (Hemlig)

Röstade på lika långa, möjligen att den ena är lite längre och sticker ut mer.

Är glad att muttan ändrat utseende sen jag var liten, tycker det är sexigt att de inre sticker fram, som en fräck liten tunga.

• Sniglar och Krut

Mina yttre är större än de inre och täcker liksom de inre.
    Min fitta är tight som fan, min sambo tycker att den är riktigt snygg.
    "En otroligt snygg fitta", brukar han säga och ta en smakbit till.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Anonym (Hemlig)

Anonym (?) skrev 2008-07-28 11:00:56 följande:

Påpekar också att en slida är ett knivfodral. Kanske därför man kallar könsorganet för det? Eller tänkte jag för långsiktigt nu?
    Garanterat samma ursprung, en slida som är till för att stoppa in något i.

Ett manligt kodat ord, gissar att de flesta kvinnor i första hand ser slidan som en utgång. I Egalias döttrar (en bok om ett kvinnosamhälle där språket har kvinnan som norm) kallas den "livmodergång".
  • Anonym (mm)

Sniglar och Krut skrev 2008-07-28 13:58:09 följande:

Mina yttre är större än de inre och täcker liksom de inre. Min fitta är tight som fan, min sambo tycker att den är riktigt snygg."En otroligt snygg fitta", brukar han säga och ta en smakbit till.
    EN så kallad porrfitta då :)
  • Sniglar och Krut
    Anonym (mm) skrev 2008-07-28 14:04:10 följande:
    Sniglar och Krut skrev 2008-07-28 13:58:09 följande: EN så kallad porrfitta då :)
    Det kan vi ju kalla det.
    Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?