• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-28 11:17

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2

Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Beckah82
    Anonym skrev 2008-07-28 02:54:54 följande:
    De yttre är större och täcker de inre läpparna. Mina inre är rätt små. Men sen har jag ett till veck under de som sticker ut lite. Räknas de?
    Men alltså... vaddå ett veck under? Har du ett veck innanför de inre blygdläpparna? Inte så att du kanske menar de inre och de du tror är blygdläpparna egentligen är de yttre?
  • Anonym (ok)

Intressant att veta hur andras snippor ser ut. Vad ska du med den infon till??

• Beckah82
    Anonym (ok) skrev 2008-07-28 11:13:47 följande:
    Intressant att veta hur andras snippor ser ut. Vad ska du med den infon till??
    Ifall du inte visste det så är det väldigt vanligt att kvinnor med långa inre blygdläppar har komplex och tror att de är ensamma om att se ut på det viset. Med den här omröstningen ser dessa kvinnor att de är långt ifrån ensamma och att det är vackert och vanligt.

DET vill jag med tråden och det har jag gjort med den här omröstningen i ett par år nu till mångas glädje.

...tackar som frågar.
  • Anonym (ok)

jag tycker inte snippor är vackra alls oavsett hur de ser ut. Fattar inte att killar tänder på en snippa, men tur att de gör för annars hade det vart lite väääl trist.

Beckah82 skrev 2008-07-28 11:19:17 följande:
    Ifall du inte visste det så är det väldigt vanligt att kvinnor med långa inre blygdläppar har komplex och tror att de är ensamma om att se ut på det viset. Med den här omröstningen ser dessa kvinnor att de är långt ifrån ensamma och att det är vackert och vanligt.DET vill jag med tråden och det har jag gjort med den här omröstningen i ett par år nu till mångas glädje....tackar som frågar.
  • Beckah82

Jag tycker snippor är snyggare än snoppar iallafall

Finns få saker som ser så löjligt ut som en helt naken karl med ett pa tighta boxerkallingar däremot ...mmmmm

• Anonym (ok)

hahaha ja om karlen är rakad där nere ser det otroligt löjligt ut men annars inte

• shellstr

Anonym (ok) skrev 2008-07-28 11:37:58 följande:

jag tycker inte snippor är vackra alls oavsett hur de ser ut. Fattar inte att killar tänder på en snippa, men tur att de gör för annars hade det vart lite väääl trist.
    Nu snackar du i nattmösan! Dom är ju hur fina som helst!

Kukar därimot... kan man ju inte tända på, dom e fula!
  • iidalinnéa

Jag ser fortfarande ut som en liten flicka mellan benen & jag är riktigt stolt över min lilla mus :)
    Har inga "långa" blygläppar lr nåt sånt störande

• Beckah82
    iidalinnéa skrev 2008-07-28 12:04:12 följande:
    Jag ser fortfarande ut som en liten flicka mellan benen & jag är riktigt stolt över min lilla mus :)Har inga "långa" blygläppar lr nåt sånt störande
    Jag hade tyckt det vore väldigt störande att se ut som ett barn mellan benen när jag är en vuxen kvinna.

Vilken tur då att vi båda är nöjda!
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?