Hur ser din snippa ut?

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2
Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
Ja visst skaver det! Nä mina har alltid varit så, mer eller mindre :(
Anonym (ändring) skrev 2008-07-28 13:17:44 följande:
Jag har tack och lov inga problem av mina elefantöron till blygdläppar. Kanske är de så långa att det liksom överskrider gränsen för obehag?
Yttre täcker de inre.
"prydlig porrfitta" har jag fått höra
Va tvungen och ta en titt och de inre vet ja inte en om man kan kalla blygdläppar...som två små veck bara...
Anonym (mm) skrev 2008-07-28 14:04:10 följande:
Det enda som är säkert att det varje fitta är unik - ingen är den andra lik. Och ändå är alla vackra och underbara. Fittan är i sanning universums mäktigaste skapelse, inte minst för kvinnans makalösa orgasm i alla dess olika varianter.
Näääästan 1300 röster
Hej Jag har ett problem det är typ som att det går för mig men sen efter en halvtimme kommer han... så jag undra om man kan bli gravid om han kommer senare än mig ??? Har någon svar på detta???
puff
Innan förlossning täckte de inre de yttre, nu hänger de inre ut lite.Tog ett tag att förlika sig med... Men tja, den fyller ju sin funktion nu med
min är perfekt enligt mig själv.
kan ärligt säga att det är nog nästan det bästa jag kan komma på när det gäller min kropp,haha
Det var en väldigt symmetrinormativ tråd tycker jag *klagar* Man kan faktiskt ha bara en blygdläpp utanför och det är helt OK det också.
De yttre är större och täcker de inre blygläpparna