• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-28 11:17

images.google.se/images&um=1&hl=sv&newwindow=1&safe=off&rlz=1T4GGLJ_svSE258SE258&sa=2

Lite anatomi

Se till att inte ha ett filter på google bara för då kommer nog inga bilder.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Anonym (vecket)
    Beckah82 skrev 2008-07-28 11:10:03 följande:
    Men alltså... vaddå ett veck under? Har du ett veck innanför de inre blygdläpparna? Inte så att du kanske menar de inre och de du tror är blygdläpparna egentligen är de yttre?
    Hehe. Nej nej, de inre blygdläpparna ser jag tydligt om jag särar på benen. De här lilla hudvecket sitter precis under slidan (hålet) och ser ut som ett litet V.
  • Musetti

Ja visst skaver det! Nä mina har alltid varit så, mer eller mindre :(

Anonym (ändring) skrev 2008-07-28 13:17:44 följande:

Så är min med. Och det har blivit så på senare år att den ena vuxit. Jag tycker det är skit irriterande, skaver liksom mer. Känns som man vill knöla in den innanför det yttre.*S*Har dina alltid varit så eller har det förändrats med åren?
  • Pallas

Jag har tack och lov inga problem av mina elefantöron till blygdläppar. Kanske är de så långa att det liksom överskrider gränsen för obehag?

• Valkyriah

Yttre täcker de inre.
    "prydlig porrfitta" har jag fått höra

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (ändring)

Anonym (mm) skrev 2008-07-28 14:04:10 följande:

Sniglar och Krut skrev 2008-07-28 13:58:09 följande:
    EN så kallad porrfitta då :)
    [/citat]
    Valkyriah skrev 2008-07-28 20:35:43 följande:
    [citat]
    Yttre täcker de inre."prydlig porrfitta" har jag fått höra
    Då har jag nog sett mer porrfilm än ni *S* Det finns alla varianter där med.
  • Valkyriah
    Anonym (ändring) skrev 2008-07-28 21:16:30 följande:
    Anonym (mm) skrev 2008-07-28 14:04:10 följande:Då har jag nog sett mer porrfilm än ni *S* Det finns alla varianter där med.
    Men jösses,självklart är det så
    Det är ju ett uttryck
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • engdahl

Det enda som är säkert att det varje fitta är unik - ingen är den andra lik. Och ändå är alla vackra och underbara. Fittan är i sanning universums mäktigaste skapelse, inte minst för kvinnans makalösa orgasm i alla dess olika varianter.

• Anonym

Hej Jag har ett problem det är typ som att det går för mig men sen efter en halvtimme kommer han... så jag undra om man kan bli gravid om han kommer senare än mig ??? Har någon svar på detta???

• W W
    Anonym skrev 2008-07-30 21:05:36 följande:
    Hej Jag har ett problem det är typ som att det går för mig men sen efter en halvtimme kommer han... så jag undra om man kan bli gravid om han kommer senare än mig ??? Har någon svar på detta???
    och du tycker att den här tråden är den bästa för att ställa den frågan

Men ja, det kan du nu antar jag väl att ni menar utan skydd (även om man kan bli gravid när man använder skydd också) så behöver han inte ens komma för att du ska kunna bli gravid.
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Anonym
    enlitenbitkaka skrev 2008-07-28 20:52:05 följande:
    Va tvungen och ta en titt och de inre vet ja inte en om man kan kalla blygdläppar...som två små veck bara...
    Sexigast tycker jag... mmmm
  • Anonym

Innan förlossning täckte de inre de yttre, nu hänger de inre ut lite.Tog ett tag att förlika sig med... Men tja, den fyller ju sin funktion nu med

• black wolf 91

min är perfekt enligt mig själv.
    kan ärligt säga att det är nog nästan det bästa jag kan komma på när det gäller min kropp,haha

• Shadilly

Det var en väldigt symmetrinormativ tråd tycker jag *klagar* Man kan faktiskt ha bara en blygdläpp utanför och det är helt OK det också.

• Beckah82
    Shadilly skrev 2008-08-09 03:17:49 följande:
    Det var en väldigt symmetrinormativ tråd tycker jag *klagar* Man kan faktiskt ha bara en blygdläpp utanför och det är helt OK det också.
    Ja såklart kan det vara så men jag bakar in det i alt 1
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?