Phil and Ted syskonvagn del 11
då glider tyget längre ned på ramen..
då glider tyget längre ned på ramen..
Jag tyckte också det...det kändes inte rätt...
kunde dom inte satt tryckknappar längre ned också?????SÅ man kunde ändra?
HAr du tittat på hemsidan? Där står det nåt iallafall...KOmmer inte ihåg adressen, googla
neej, varför har dom ändrat den så mycket???För den kom väl innan sporten??? säg nåt positivt dom har ändrat på den då....
Hehe, gnid inte in saltet i såren!! ska nog läsa det på nåt sätt...
tror inte det, han är 94 cm lång..men han ahr ett haövår til på att sova i vagnen..idag gjorde han inte det..är vi i framtiden borta hela dan och han behöver sova får jag ta den lille i Ergon....
Jo, det kan han säkert..han har bara sovit i syskonsitsen en gång, det var när vi hadede den framme bara för att prova, och det var då det gick att luta bakåt..han kom precis under stången..
suss, jag tror det, sonen satt med bara remmarna idag, och en syskonsits hadde haft plats bak
I morgon ska jag titta på tyger..ska ha ett med nåt barnvänligt på, och ett ensfärgat, tänkte på rött, som parasollen har..(mörkröd). Ska fixsa bakstycke och vindskydd i det evt. röda med en stripa eller bit av det mönstrade tyget (ska kolla in nicke nyfiken eller nåt annat motiv), sen ska jag göra två sittdynor, som passar perfekt till sin sits, med mönstertyget framme och det röda bak. Jag har en brio åkpåse från 2002 (rutig) som jag ska sprätta upp vid benen och bygga ut så den passar tvåan, och klä om den...i mönstrat och rött tyg..Troro ni det blir bra? Har ingen aning om vad det finns för tyg, så det ska bli kul att titta, ska på stoff och stil i malmö..