Phil and Ted syskonvagn del 11
Tittar på bauhaus eller nåt öiknande, på spånplattor som inte ger efter, och som är tunna.
Tittar på bauhaus eller nåt öiknande, på spånplattor som inte ger efter, och som är tunna.
Gustavsson, köpte den förra veckan i malmö. Köpte två.
Lite svar..Gustavsson, jag väntar med att kapa den ifall det skulle bli fel, tittade på plattor idag, det är furu plywood i sen innan, men har bara hittat det i stoooora skivor, 200kr..ska titta ett till ställe sen, där det kanske kan finnas avkapade bitar, annars tittar sambon på sitt jobb. Har ju ett halvår kvar..funkar det inte att hitta en annan platta kapar jag den vi har..kapar den lite kortare så det blir plats till att vika upp det som blir över..(typ 58).
Det gav nog svar till den andra som undrade med...jag hadde hällre aldrig köpt originalen, den måste ju växas ur hur snabbt som hälst, mina barn var 51 när dom föddes..Carenan är lika lång i full längd som våran hårdlift..
Den ger iallafall plats till att sträcka på benen enligt min teori (när carenan blir klar).
JAg har inga problemer med att ställa in dom två mellanlägerna på sporten...går inte att ställa uppåt så länge det sitter någon i dock...
Jag kommer inte ihåg när vi slutade med hårdliften, det var när den var urväxt..Räknar med att vi slutar med mjukliften när det blir varmt på sommaren, har bf i månadskiftet jan/feb..
Carenan är billigare med, det är ett +, och den kan anävndas som åkpåse sen..(har inte kollat upp om originalen kan det, men eftersom den är så kort värkar det inte så)
Åsalie, precis....
Jag har inte plattan i just nu, och den vek sig precis där den ska vikas..idag ska vi leta lite mer efter en platta. Det kommer att fungera precis...
Mina barn var förresten 60 cm. när dom var 2 månader båda två...
NU har jag fixa en ny skiva, det blev en spånskiva vaktmästaren hadde använt i huset..Jag sägade den 58 cm lång för att ge rum till tygväcket...Nu har jag inget barn att testa med, men den ligger jättebra, så jag kan nog ge det godkänt...
Det var svårt att hitta plywood dock....ställerna vi tittade sålde bara stora skivor till minst 200kr. Men det fungerar nog att kapa den som följer med, men jag kan inte svara på hur det blir sen, om man vill ha den lång igen..
Brio står bakom carena, så i deras affärer har dom iallafall carena..Brio i Löddeköpinge köpte jag min, utanför malmö.
JAg kan inte spänna med sonen i vagnen, men någon hadde en rem där med, men jag har inte hittat nån liknande...
har löst det lite så att han vilar med remmarna fast, men blixtlåsen öppna...han brukar dra ner blixtlåsen endå...då kan han sitta så tills man kan ta ut honom..
det är inget titthål för oss, det är för bus kittla i håret med mer
. Det kunde nog gärna varit ett titthål längre ut på sufletten....
Bågen har inte hoppat ut på vår, men knapparna är ett pill...och sambon drar alltid upp dom..