Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil and Ted syskonvagn del 11

Såg det diskuterades tullsa regnskydd, har det jag med, har testat med ett barn...bra..

Bygga om.....det tycker inte jag är jobbigt...har haft den i en månad ungefär, har varit på liseberg och i köpenhamn, med en 3 åring och 5.5 åring, då testade man vagnen (speciellt eftersom den var ny). JAg kommer definitivt inte att använda brio vagnen när trean kommer...

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • norgesessan

vårat vinsdkydd/footsack från emmaljunga cannon one fungerar bra i sporten, sitter jättebra uppe vid tryckknapparna, sen har barnet fötterna i den fickan som skulle varit runt benstodet i emmaljungan..
    brion fungerade inte alls, för den har tryckknapparna på innersidan.

Sen är den svart med, så den ser ut som den hör till vagnen..

• norgesessan

bild finns på vindskyddet nu! En sak mindre att sy Sittdynan syns på ena bilden, den går upp mer bara man drar i den...den ska jag dra om med nytt tyg, och förlänga så det blir skydd till fotplattan med...och fixa nån fästanordning, så den inte glider ner hela tiden...

• norgesessan

Jag har inga original tilbehör, har fixat dom på andra sätt...

• norgesessan

1 tu 3 det har jag med fast min är prickig, så det är rätt fult..men bättre endå

mina mirakel, min kom med vagnen, men dom slutade ju skicka med, så dom säljs nog separat, men dom är kanske dyra..man bara fäster den med tryckknapparna i tryckknapparna til sufletten, dom passar perfekt..

• norgesessan

min bumperbarn har ett jättetunt tyg på, har satt på den bumperbarngrejen från emmaljungavagnen, lite för kort, men sonen tar i sönder den annars...(skumgummi är inte det bästa....)

• norgesessan

JAg har en axelväska med ett spänne på, så så länge det är ett spänne på nån sida är det jättelätt att fästa den på sidan, titta i mitt galleri..

• norgesessan

våran treåring har suttit i syskonsitsen bak idag, i varukorgen låg två barntröjor, en vuxentröja, och två regnjackor....+ lite mer smått, blant annat vattenflaskor (4). Det gick bra..

Liggande barn stör lite, men kläder går bra att stoppa under...(han sov idag också, med syskonsitsen över...hehe, vad specielt små barn glodde...det stack ju bara fram två fötter, ett barn tittade nogrant, som om han letade efter resten

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11