Phil and Ted syskonvagn del 11
ni som beställt dynor från ditten datten, har det varit olika mått på dem? Jag menar en till syskonsitsen och en till huvudsitsen.
Om inte, fungerar de bra till båda sitsarna?
ni som beställt dynor från ditten datten, har det varit olika mått på dem? Jag menar en till syskonsitsen och en till huvudsitsen.
Om inte, fungerar de bra till båda sitsarna?
1 tu 3 skrev 2008-10-08 19:43:11 följande:
ang skötväskor och krokar. Jag köpte "vanliga" karbinkrokar i hobbyaffär och har satt fast på vagnen som jag hänger min skötväska i www.familjeliv.se/hem/1_tu_3/galleri.php
men jag tror ju att krokarna från KiwiKids är bättre då de har kardborreband med.
Jag har alltså en skötväska (vanlig bag från stadium) hängandes i krokarna, lätt att ta med sig hit och dit. Sen har jag en panneirbag på andra sidan som sitter där hela tiden.
Tycker att Panneirbagen är lite för knölig att ha med sig som skötväska, men perfekt att ha till dagisprylar, matkasse etc.
Glad o Lycklig skrev 2008-10-10 20:58:33 följande:
Nu behöver jag lite hjälp, råd och tips hur man gör det bra för barnen en sån här dag som det var i sthlm idag - blåsigt och soligt!!!
Stora tjejen på 2 år satt i huvudsitsen och lilleman, 5 mån i syskonsitsen bak. Båda fick solen rakt i ansiktet, försökte täcka med en filt som blåste bort HELA tiden. Suffletten är ju verkligen störtlöjlig
.
Sen blev de rätt kalla eftersom det som sagt blåste rätt mkt. Använder ni regnskyddet även när det blåser, eller har ni ngt annat. Det skulle ju kunna funka med ngn fotsack, men hur gör ni till den som sitter där bak?
Vill införskaffa en mysig dyna eller lammskin till huvudsitsen. Funderade på att beställa från ngn som gör dynor (har hittat ngr på nätet), men det ser ut som om de flesta dynorna är lite för korta. Jag vill att det ska täcka hela rygg/liggdelen.
Ni som har dynor eller ngt annat, hur passar de? Läggg ärna in bild i bildtråden om ni kan:
Glad o Lycklig skrev 2008-10-17 21:20:54 följande: