Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Vilken skit dag detta verkar var för er Skickar in ett gäng med kramar

Tjosan
    Inte konstigt om lillen bökar, han märker ju att något inte är som det brukar och det brukar visa sig rätt tydligt...
    Hoppas att inskolningen ska bli bra, så du får lite andrum.
    Kram

TS
    Ja, det där med att ses är allt bra underligt. Jag tyckte att det var så underbart att få träffa honom för jag saknade ju honom så mkt, men samtidigt när han sedan gick så hamnade jag långt ner i svarta hålet...
    OCh ibland gjorde det så ont bara att träffa honom för då blev det så tydligt att allt inte var som det brukade. Var han inte hemma kunde man ju lura sig själv att han var på jobbet eller liknande...
    Jobbigt att vara i huset och stöka, men skönt att du gillar din lgh
    Kram

xXx
    Ja, sådana botten dagar så vet man inte hur man ska klara av att gå vidare och på kvällen när man ska sova och försöker komma på något bra med dagen så kan det bästa med den vara att den faktiskt är slut
    Har du försökt att få prata med något proffs? Det är jätt skönt
    Kram

• Who knows

Ts, den kan ju iaf inte bli sämre
    Kram och sov gott!

• Who knows

Hej, nu är det dags för en ny dag
    En dag med lite glädje och skratt! Vad ska ni göra för att nå dit? Jag ska nog gå ner i centrum efter jobbet, ska se om jag hittar en present till min kompis som har fyllt år i veckan, tror att hon ska få en skurmopp
    Torkade nämligen golvet hos henne förra veckan och hennes mopp var sååååå värdelös, sså som god vän tycker jag hon kan få en ny, alla blir väl lycklig av en mopp, hi hi hi
    Kram på er

• Who knows

Skönt att ni verkar ha haft bättre dag idag
    Vad ska ni göra imorgon?
    Kram

• Who knows

xXx
    Men du har iaf sällskap det är bra

• Who knows

Jo, visst kan man längta efter annat, men om jag ser till mig själv lite snabbt...
    Skild singel, inga barn, inte varit besvarat kär på över 2½år. Inte kännt närhet under ungefär samma tid. Så ja, ibland blir man lite mer ensam än vad man hade önskat.

• Who knows

Ja, det hade varit trevligt, men samtidigt vill jag inte att det ska vara vem som helst, så då får man vänta. Och jag tror inte att jag har varit redo för att ha någon annan än mitt ex i soffan den senaste tiden, men nu så

• Who knows

Jag tycker för att man ska vara rättvis mot den andra parten så måste man vara helt klar med sina känslor för sitt ex och om sig själv, annars utsätter jag ju någon för det som jag själv tycker är så jobbigt. Att inte veta om man är älskad till 100% och på rätt sätt...
    Har ju suttit där själv och vill inte att någon ska behöva uppleva det!

• Who knows

Hoppas att ni har haft en bra dag Det har jag, jag ska bli gudmor och är så glad att de valde mig!
    Kram på er

Svar på tråden dumpad