Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

TS, jo jag blev gudmor i lördags, det gick jätte bra och på väg hem från Småland så mötte min dejt upp och skjutsade mig hem Så gulligt så

xXx
    Helt rätt, men samtidigt gör ju medicinen att man kan fokusera på att reda upp orsaken. Så var det iaf för mig och jag äter fortfarande antidep.

• Who knows

Lycka till xXx, kämpa på så vänder det tillsist även om det inte känns så. Kram

TS
    Hur gick dejten?????

Bedragen
    JAg beklagar! JAg tror att ni kan vända er till familjerätten för att få hjälp..
    Lycka till!

• Who knows

För mig går det bara bra Vi träffas så fort vi hinner och det är mkt trevligt.
    Synd att det inte klickade, men det finns andra...
    Kram

• Who knows

Nä, det är inte lätt att släppa in någon och den här får ha tålamod med mig, men han vet hur det ligger till så han förstår varför jag ibland reagerar lite konstigt
    Kram

• Who knows

Mysan
    Ensamhets känslan går inte över men man vänjer sig...
    Och det där att känna någon bredvid sig när man vaknar, det kommer man nog alltid att sakna så länge man vaknar ensam... Man har ju vant sig...
    Hoppas du får kul på fredag!
    Kram

• Who knows

Du får fråga dem rakt ut, det gör jag.. Och om de har katt eller jobbar som vakt. För då går de bort på en gång...

lillalillalillamysan skrev 2008-10-15 19:24:09 följande:
    Tack tjejer! Ni är precis vad jag behöver!!!Haha, det är ju inte lätt det här med ringar. Förstår inte hur man skall göra det smidigt. Titta efter. Det känns ju nästan lite pinsamt och den senaste kämpade ju för att dölja ringen. Hur gör ni?KRAM
  • Who knows

Skönt Mysan, att du fick ur dig det du känner, då vet du att han vet

Med mig är det bara bra. Hur är det med dig TS?
    Kram

• Who knows

Hur länge är det kvar innan papprena skrivs? Kram på dig!

• Who knows

Men det är ju säkert så att det han har sagt är sant, han känner säkert saker för dig även fast han träffar den där tjejen, han är nog inte helt säker på sina känslor.
    Det vet vi ju av egen erfarenhet att det inte är så lätt att bara stänga av och när han ser hur ledsen du är och att han är den som har gjort att du är så ledsen så är det klart att han mår dåligt och vill få dig glad igen.

Att han sedan inte har sagt att han börjat träffa andra är ju trist men jag vet att mitt ex hade jätte svårt att säga det till mig då han inte visste hur jag skulle reagera.

Det är jätte svårt och jag förstår att du mår skit och jag känner igen alla de sakerna du skriver. MEn tänk så här: Nu träffar han en annan tjej, vill jag ha honom tillbaka då???

Jag insåg då att det ville jag faktiskt inte.

Sköt om dig, kram

• Who knows

Skönt att idag är en lite bättre dag

Jo dejtandet går bra, för mig iaf.

Kram

• Who knows

JAg mådde ju väldigt dåligt och hade mkt självmordstankar och planer så jag ringde 112. Men jag tror man kan vända sig till vårdcentralen oxå för att få hjälp.

Sök hjälp, ibland behöver man det

• Who knows

Hej TS, hoppas det gått bra med städningen.
    JA är det så han är dejten, så kan han ju vara... Då hittar du något bättre
    Kram

Svar på tråden dumpad