dumpad
Kram på er
Kram på er
xXx
Vet att detta kommer att låta hårt, men det är bara du som kan hjälpa dig själv just nu. Du måste välja om du vill gå vidare och leva ett bra liv eller sitta och tänka på vad som kunde varit och hur hemskt allt kan bli. Jag vet att det är jätte svårt, men innan du bestämt dig för vilken väg du ska gå, så är det omöjligt för dig att komma vidare.
Kram
Tjosan
Man kan välja, det är bara en själv som kan välja vägen. Fast även när man har valt så kommer det att vara sjukt jobbigt, men då har man ju ett mål
JAg stod själv vid vägskälet, valde fel väg, men fick hjälp att välja igen och valde då att jag vara värd att vara lycklig och jag har KÄMPAT men nu är jag där, har väl varit där ett tag iof. Men jag ska inte hamna där nere igen.
Kram
För mig går det så där, men men... Vi får se
Hur går det för er andra?
Kram
Hi hi, TS hur gick det då?
TS
FLirta är aldrig fel, men som sagt det är inte alltid man är så redo som man tror
Tjosan
Hur går det, har inte inskolningen börjat denna vecka?
xXx
Det finns säkert någon där ute som vill bli intresserad av dig, men du måste släppa ditt gamla först, bli klar med det och se framåt. Så länge du ser det mesta i nattsvart så kommer du att missa det mesta, tyvärr.
Kram på er!
Skojigt TS, äh låt vinet flöda
Men Tjosan fixa barnvakt, så kan du oxå gå ut, de båda andra nysinglarna ska ju ut Jag vill ju höra om era kvällar sedan!
Min flirt är bortrest i helgen, men vi messar MKT! Härliga goa mess, blir galen om han inte kommer hem snart....
Mysan
Visst är det konstigt när man inte hört något och ändå överlevt... Det är en så skum känsla att iaf jag inte kan sätta ord på den. Ha så kul imorgon
Kram på er!
God morgon
Mysan
JA visst kan man ångra att man ringde, det gjorde jag så mkt i början, men nu har vi en normal vänskapsrelation så nu ringer jag när jag vill och han med, ingen känner något konstigt med det...
Och det här med attt övertolka samtal, det är ju såååå svårt att låta bli, men ofta kommer man ju inte fram till någon sannin genom att göra det, utan ofta slutar det bara med att man blir ledsen...
Försök att inte tänka mer på det, när ska du iväg i kväll då?
Kram
Tjosan
Ja, det är jätte svårt när man inte vet! Om man får ett svar iaf och att de sedan lever efter vad de har sagt så kan man ju börja bearbeta det på ett annat sätt... Men så länge det svänger fram och tillbaka så lever man ju på hoppet och analyserar ALLT!
Sättet de ber en skicka smöret på kan man ju tolka som att han vill ha en eller inte...
Sköt om dig och tänk på dig själv oxå! Kram
Mysan
Härligt med syskonbarns besök Hoppas att du får en massa kramar av dem!
Ha det så roligt ikväll och hoppas att du träffar många roliga människor! KRam