Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Mysan
    du vet vad jag kommer att säga...

• Who knows

Åh, vad skönt att du ska få terapi, för mig var det så underbart!!!!
    Kram

• Who knows

Hej, hur har det gått för er i helgen??? Kram

Tjosan om du läser här, men har bytt nick kan du inte maila mig då så jag vet hur du mår.... Kram

• Who knows

xXx
    Kul med dejt

TS
    Förstår att det är kämpigt, för mig blev det liksom en brännande känsla inombords vid blotta tanken på att han hade någon annan. Sedan fick jag ingen luft och öronen hettade. MEn nu går det bättre, jag har tom träffat henne och tycker faktiskt att hon är både söt och trevlig
    kram

• Who knows

Ts
    Visst är det skönt! När har du nästa träff?
    Kram

• Who knows

Solen har varit på dejt igen.... Mkt trevligt

• Who knows

Lite här och var
    De kommer liksom i drivor Fast några har jag träffat via happypancake och några via kontakter vänner och bara ute på tex bussen...
    Tror det är så att när man mår bra så strålar man och det verkar som att det drar åt sig killar...

Kram

lillalillalillamysan skrev 2008-10-02 07:24:17 följande:
    Var hittar du alla killar???
  • Who knows

Hejsan
    Hur är det med er???
    Stackars Mysan, som bara träffar ringklädda paddor... Kram på dig!

TS härligt med Pannkakan, hoppas det går bra. För mig går det bra än så länge iaf
    Kram

• Who knows

JAg har varit i Småland på dop i helgen, det är därför jag har lyst med min frånvaro...

Jag har märkt att det kan vara bra att inte vänta för länge innan man ses första gången, så lätt att man bygger upp en bild av någon som inte stämmer..

Spännande med fika

Kram

• Who knows

Hej xXx, bra att du söker hjälp. Hjälpen finns så ta emot den. Sköt om dig! Kram

Svar på tråden dumpad