Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Nä eh, inte här iaf men du får väl starta en

Smoppo skrev 2008-08-07 13:41:01 följande:
    Vad faen.. Finns det ingen singel tråd, dejting tråd? ;-D
  • Who knows

Så gulliga ni är
    JAg försöker bara finnas här för er, vet ju hur det kändes för mig. Kram på er

• Who knows

Hur är det med er allihopa?

• Who knows

Tjosan
    Jobbigt, det där med att ge kärlek och känna viss kyla/avstånd tillbaka är så jobbigt och det tär så mkt. Var rädd om dig

• Who knows

Skicka en länk i min gästbok så kanske jag kommer förbi

Anonym (xXx) skrev 2008-08-14 18:23:10 följande:

Jag hade kanske behövt Who knows i min tråd med.. Även om jag fått så många fina råd där också... Tur vissa på fl finns...
  • Who knows

Attans, glömde bort det...
    Ja, men om du vill så kan du inboxa mig, så väntar jag ett tag innan jag svarar i tråden, då är det svårare för andra att gissa och jag, ja jag säger inget

Anonym (xXx) skrev 2008-08-14 18:50:50 följande:

Who knows skrev 2008-08-14 18:46:20 följande:
    Fast då ryker anonymiteten all världens väg, Min story är väl inte som detta här inne men för mig är det mycket hjärtesmärta och sorg och ilska iaf..
  • Who knows

Men... Nu gör du mig ju generad
    Kram

Tjosan skrev 2008-08-14 20:20:45 följande:
    Anonym (xXx) Vill bara säga att Who knows är helt suverän. Har fått mycket tröst och stöd därifrån.Who knows är bäst!
  • Who knows

Klart du ska på nätdejt!!! Det är ju härligt ju, känn dig uppskattad Njut av att stå i centrum och hoppas att det är en riktig goding! Finns ju lite olika typer där ute har jag märkt

• Who knows

Åh, vad nyfiken jag blev på din dejt TS, lova att berätta hur det gick om du hade trevligt osv Kram

• Who knows

Lätt väl inte så skoj det där
    Jag var oxå på en här i veckan och den var inte heller bra, men man kan ju inte träffat rätt direkt
    Kul att du vågade gå iaf!
    Oxå skönt att känna att nä, jag är värd bättre!
    Kram

Svar på tråden dumpad