• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Mimmi69

Grrrr!!
    Som nybliven Lindex-medlem gav jag mig iväg idag och handlade för första gången med mitt nya kort (och en 50 kronors rabatt). Kommer hem och har fått från Lindex 25 % på allt!!! Har handlat för nästan 500 idag så det känns surt. Kan man vara så fräck att man lämnar tillbaka sakerna och köper om dem?

• matilda87

hejhej
    en snabb liten fråga..tänkte beställa en jacka från La Redouet o använda en rabattkod härifrån,men när jag ska klistra in en kod står det att den koden gäller inte för mig ?

Jag har testat flera olika o det står samma hela tiden ..

Finns det någon som vet varför det blir så ?!

• ÖNadja
    Mimmi69 skrev 2008-09-17 19:58:12 följande:
    Grrrr!!Som nybliven Lindex-medlem gav jag mig iväg idag och handlade för första gången med mitt nya kort (och en 50 kronors rabatt). Kommer hem och har fått från Lindex 25 % på allt!!! Har handlat för nästan 500 idag så det känns surt. Kan man vara så fräck att man lämnar tillbaka sakerna och köper om dem?
    absolut! tittar du tidigare i tråden så är det fler som gjort det!
    Jag skulle inte tveka! =)
  • Snorky
    matilda87 skrev 2008-09-17 20:06:33 följande:
    hejhejen snabb liten fråga..tänkte beställa en jacka från La Redouet o använda en rabattkod härifrån,men när jag ska klistra in en kod står det att den koden gäller inte för mig ?Jag har testat flera olika o det står samma hela tiden ..Finns det någon som vet varför det blir så ?!
    för att deras erbjudanden är personliga, och jag tycker det är rätt värdelöst att därmed ha de i rabattlistan... men, men...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

Igår fick jag kuponger från lindex, åhlens o ica... idag kom det kuponger från coop & hm! Jag tror minsann september är en riktig kupongmånad!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Daniels brud

Såklart du ska, det blir en del du får mer för de pengarna du sparar!

Mimmi69 skrev 2008-09-17 19:58:12 följande:
    Grrrr!!Som nybliven Lindex-medlem gav jag mig iväg idag och handlade för första gången med mitt nya kort (och en 50 kronors rabatt). Kommer hem och har fått från Lindex 25 % på allt!!! Har handlat för nästan 500 idag så det känns surt. Kan man vara så fräck att man lämnar tillbaka sakerna och köper om dem?
  • CasaMia

Den där Lindex-rabatten - är det bara för medlemmar i Lindex-klubben?

♥ (¯`°?.¸ ღ Min Sanna kärlek ღ ¸.?°´¯) ♥
  • Flamma

Någon som har någon prisvärd kod/kupong till hm? Hittade en perfekt och skitsnygg jacka till Melvin (är inte mycket för HM), men snål som man är, så vill jag ha rabatt

• sarismaris

Undrar en sak ang Lindex-rabatten, 25% på ett helt köp: kan man använda BÅDE kupongen i butik och sen koden på nätet?? Eller går det bara med en av delarna??

• solstrålen80

vill oxå ha-.... vad var de från hm o åhlens för något?

ja fick återbäring från ica...

Snorky skrev 2008-09-17 22:08:44 följande:
    Igår fick jag kuponger från lindex, åhlens o ica... idag kom det kuponger från coop & hm! Jag tror minsann september är en riktig kupongmånad!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!