• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • solstrålen80

funkar utmärkt

sarismaris skrev 2008-09-18 08:10:41 följande:
    Undrar en sak ang Lindex-rabatten, 25% på ett helt köp: kan man använda BÅDE kupongen i butik och sen koden på nätet?? Eller går det bara med en av delarna??
  • sarismaris

Solstrålen80: Kanonbra! Tänkte beställa online, men vill gärna kolla på ytterkläder när jag väl kommer till butiken. Vore ju så tråkigt om de då säger att -nää, den här rabatten är redan förbrukad! eller nåt.. Men då ska det alltså funka! Då lir det nog shopping här!!

• Line80
    Snorky skrev 2008-09-17 22:08:44 följande:
    Igår fick jag kuponger från lindex, åhlens o ica... idag kom det kuponger från coop & hm! Jag tror minsann september är en riktig kupongmånad!
    jag fick bara ett brev med klubbkort från åhlens men ingen kupong.. kommer det senare då alltså? hoppas
  • sarismaris

Line80: jag fick också klubbkort från Åhlens igår, men ingen rabattkupong! Borde väl komma snart då..

• GuteCarra

Blir galen, håller på att lägga en beställning på Lindex hemsida. Använde rabatten 25% på ett helt köp som fanns här i tråden. Dom registrerar den men drar inte av summan som står på de slutliga beloppet *grr* Har ringt kundtjänst men öppnar inte förrän om 40min.
    Någon som varit med om liknande och har något tips på vad jag kan göra?

• JagL8
    GuteCarra skrev 2008-09-18 08:53:19 följande:
    Blir galen, håller på att lägga en beställning på Lindex hemsida. Använde rabatten 25% på ett helt köp som fanns här i tråden. Dom registrerar den men drar inte av summan som står på de slutliga beloppet *grr* Har ringt kundtjänst men öppnar inte förrän om 40min. Någon som varit med om liknande och har något tips på vad jag kan göra?
    Se inlägg 1236!
  • Snorky
    solstrålen80 skrev 2008-09-18 08:16:37 följande:
    vill oxå ha-.... vad var de från hm o åhlens för något?ja fick återbäring från ica...
    hm, 50:- vid köp av barnkläder för 300:-, 100:- vid 600:- osv. Samt en 50:- vid köp för 400:-, 100:- för 600:- osv. De hade olika giltighetstid och den sista gällde på allt, men den första enbart barnkläder.

åhlens var 20% på valfri vara, 20% på byxor, 25% rabatt på hudvårdsprodukter från Oliv Q10.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Line80 skrev 2008-09-18 08:30:41 följande:
    jag fick bara ett brev med klubbkort från åhlens men ingen kupong.. kommer det senare då alltså? hoppas
    jag vet inte... jag har varit medlem där en evighet... det var deras "vanliga" klubbutskick. 20% på barnkläder-vykortet fick jag för nån vecka sen eller mer.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • lyckligmamma

kostar det nåt att bli medlem eller vara medlem på lindex? Måste man handla en viss summa om året för att det ska vara gratis?

• Tessa76
    lyckligmamma skrev 2008-09-18 09:35:33 följande:
    kostar det nåt att bli medlem eller vara medlem på lindex? Måste man handla en viss summa om året för att det ska vara gratis?
    Kostar inget och man behöver inte köpa för en viss summa. Dock tror jag att man måste dra sitt kort lite då och då för att få utskicken.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!